Prije privatizacije Brodosplita, upravljačke strukture brodogradilišta, sve redom političari stranke na vlasti, nisu se trudile da firma posluje sa dobiti, jer
nisu imale moralnu i političku odgovornost prema imovini, koja im je bila povjerena. Naime, dodatni napor kojeg je trebalo uložiti nebi rezultirao njihovom većom plaćom, a gubici su se ionako pokrivali iz državnog proračuna. Istovremeno brodogradilište je bilo automat za novac stranke na vlasti iz kojeg se ona dodatno financirala, nerijetko i privatno. Sad više nije tako i to je bitna razlika između prošlog i sadašnjeg "škvera".
Prikaži još ↓
Ah
Ahileja
20.4.2014.
Odustani
Brodosplit zaboravlja da smo u kapitalizmu i neka ne računaju na poslove sufinancirane novcima poreznih obveznika.
ri
ribic2
19.4.2014.
Odustani
Ovo je dokaz da je naša brodogradnja kvalitetna i priznata u svijetu ali nas naši političari, od ..90. do danas, ubjeđuju kako nemamo kome prodati taj, kao i mn
oge druge proizvode, a sve to kako bi oni u sprezi s rukovodećim ljudima u poduzećima krali i uništavali sve što su generacije prije stvarale?
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
20.4.2014.
Odustani
Još da vlasnik brodosplita prizna ima li šanse napraviti drugi brod bez zakašnjenja. Veliki broj inžinjera mu je otiša ili je otiran. S ovim kadrom on može radi
ti samo maone, i to je pitanje.
Prikaži još ↓
HA
HRVAT ALI PRAVI
19.4.2014.
Odustani
To je bil dogovoren posel prije privatizacije . Sad budete vidli kak se i to malo dobroga kaj imamo sustavno unistava.
du
dubo
19.4.2014.
Odustani
posla će biti do 2016 god. ali nigdje nipiše koliko će brodosplit zaraditi ili najvjerojatnije izgubiti na tim brodovima
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .