Broj kupnji, kako je rečeno, porastao za 11,26 posto premašivši 30 milijuna. Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura
dm lani povećao promet za 24,2 posto, na 441,8 milijuna eura
Tvrtka dm Hrvatska je u poslovnoj 2022./2023. godini, koja je završila u rujnu, ostvarila ukupan promet od 441,8 milijuna eura, što je rast od 24,2 posto u odnosu na godinu ranije, dok će bruto dobit biti na razini lanjske, od 11,3 milijuna eura, istaknuo je u četvrtak na konferenciji za novinare te tvrtke.
Broj kupnji, kako je rečeno, porastao za 11,26 posto premašivši 30 milijuna. Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.
U protekloj poslovnoj godini, kako je rečeno, dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura.
Uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u Pazinu i Opatiji, gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC kutaka, a od prošle poslovne godine većina OTC proizvoda dostupna je i u dm online shopu.
U ovoj poslovnoj godini planiraju se ulaganja u iznosu od 12 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja, najavio je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
"I dalje ćemo ulagati u online shop i truditi se biti prisutni svugdje. Zahvaljujući online shopu napokon smo došli i na Lastovo i na Vis, skoro i na Palagružu", kazao je.
Komentirajući rast prometa od 24,2 posto, koji je gotovo dvostruko veći od inflacije, iz dm-a su kazali kako su razlozi porast broja kupovina, preko 11 posto, porast količina te rast broja trgovina poslovnica.
Vezano uz marže, kazali su kako prosječna marža u dm-u iznosi oko 29 posto. "Trudili smo se uvođenjem eura da sve što smo mogli, nešto sami, nešto u dogovoru s dobavljačima snizimo, a to je bilo preko 700 artikala", pojasnila je prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u Gordana Picek.
"Onaj dio povećanja cijena koji se desio od strane dobavljača nismo prenijeli na kupce, naša marža je ove godine manje nego prošle godine, ali još uvijek dostatna za solidne plaće, za atraktivne cijene i izuzetan angažman u društvenoj zajednici", kazao je Mrakužić.
Članovi Uprave su istaknuli i kako je prošle godine dm prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini.
Uz širenje ponude online shopa, dm je nastavio i s usavršavanjem digitalnih usluga. Aplikaciju za pametne telefone 'Moj dm', putem koje je ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519.000 ljudi, dok je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici koristilo više od 30 posto online kupaca.
Članovi Uprave dm-a osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno djelovanje, istaknuvši natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra u sklopu kojeg je dm, s više od 90 tisuća eura, podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje.
Po iznijetim podacima, prosječna neto plaća zaposlenih u prodavaonicama iznosila je 1.672,32 eura i 12 posto je viša nego godinu prije.
Inače, dm Hrvatska ima 178 prodavaonica u 66 gradova te zapošljava 2.056 djelatnika.