vozio bi se da je u swedskoj, njemackoj itd.... ali ako je u hrvatskoj necu se vozit nisam lud
kr
kroki
28.7.2009.
ne,prema tome bi se mogli bojat vozit u bilo kojem drugom prometnom sredstvu jer nesreće se događaju svakodnevno..bilo to pad aviona,nesreća automobilom ili bil
o šta drugo ..
Prikaži još ↓
Fr
FreakyST
28.7.2009.
Novinar piše da je do sada iskakanja vlaka bilo. A što je to uzrokovalo? Kamion na pruzi,odron stijena,namjerno postavljene šipke!!! Zar je nagibni vlak kriv za
sve to?? Zar je nagibni kriv što se brdo urušilo,npr.??
Nagibni vlak je napravljen za pruge kao što je tzv.lička pruga kako bi omogućio kraće vrijeme putovanja između Zagreba i Splita. Nagibni vlak se u zavoju naginje te mu nije potrebno smanjivati brzinu kao klasičnom vlaku koji se sastoji od lokomotive i par vagona.Nagibni vlak je napravljen baš za pruge kao što je lička pruga! Brzina tim vlakom je u prosjeku 90-100km/h baš zato što remont pruge nije napravljen do kraja pa se ne želi ugroziti sigurnost putnika. A nagibni može voziti do 160km/h.
Mene nije strah sada voziti se njime jer nesreće se svugdje događaju.U ovoj nesreći NAGIBNI VLAK NIJE KRIV.A koliko puta je neka pijana budala pokupila pješaka?Zar to znači da trebam prestat šetati ulicom?Mislim da je ova anketa krivo postavljena a prije svega text dotičnog novinara
Prikaži još ↓
Fr
FreakyST
28.7.2009.
Zašto novinar Boris Rašeta, a i ostale mu kolege, sada pokušavaju usijati strah među ljude slušajući tzv.stručnjake (Vatroslav Grubišić npr.) koji ističu kako n
agibni vlakovi nisu za naše pruge?? Pa nagibni vlak je napravljen za pruge kao što je tzv.lička pruga kako bi omogućio kraće vrijeme putovanja između Zagreba i Splita. Nagibni vlak se u zavoju naginje te mu nije potrebno smanjivati brzinu kao klasičnom vlaku koji se sastoji od lokomotive i par vagona. DAKLE: nagibni vlak je napravljen baš za pruge kao što je lička pruga! Brzina nagibnim vlakom je u prosjeku 90-100km/h baš zato što remont pruge nije napravljen do kraja pa se ne želi ugroziti sigurnost putnika. A nagibni moževoziti do 160km/h.
Mene nije strah sada voziti se nagibnim jer nesreće se svugdje događaju. U ovoj nesreći nagibni VLAK NIJE KRIV. A koliko puta je neka pijana budala pokupila pješaka? Zar to znači da trebam prestat šetati ulicom? Mislim da je ova anketa krivo postavljena a prije svega text dotičnog novinara.
Prikaži još ↓
bu
buzz
28.7.2009.
NISAM NIKADA NITI BI IKADA!!!!!
Vo
VoyagerOne
28.7.2009.
Nije problem u tehnici nego u vlakovođama koji voze državni vlak. Na rubu provalije stoji znak \"Idemo dalje...\"
u3
user_38904
28.7.2009.
A ono, više vjerujem tehnologiji koja je ugrađena u najnapredniji vlak u hrvatskoj, tako da me čak i manje strah voziti se nagibnim nego nekim drugim starijim v
lakom... Ali dok god sam u HŽ-ovom vlaku na HŽ-ovoj pruzi sigurno mi neće biti svejedno... Bar dok god je ova bagra na čelu...
Prikaži još ↓
ai
ainos
28.7.2009.
i ono malo u zeljeznici koi imaju više škole diplomirali su na PROMETU a tamo se uči, uči, uči uči kako kupiti ispit i to desetljećima, ima onih koji nikad nis
u vidili prometni faks, ne znaju niti gdje je a upisali su i sada su na samom kraju studija, živjela znanost zato gubimo živote
Prikaži još ↓
qu
queen
28.7.2009.
NE BOJIM SE VOZITI U NAGIBNOM VLAKU...BOJIM SE VOZITI U HRVATSKOJ!
PapaŠtrumpf
28.7.2009.
Bojim se općenito živjeti više u Hrvatskoj !
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .