Uprava za sigurnost plovidbe u Nacrtu predlaže prekršajnu prijavu za Soptu i djelomično ili potpuno ukidanje ovlasti HRB-a, što nameće pitanje jesu li brodovi koji plove pod hrvatskom zastavom zaista sigurni
Detalji Nacrta: Rampa je pala dva puta prije, inspektor HRB-a je formalno potpisao papir...
Tko je kriv za smrt tri čovjeka koji su cijeli život dali moru? Vođa stroja Boško Kostović (58) iz Vinišća te kormilari Marko Topić (38) iz Solina i Denis Šarić (54) iz Zadra taj su dan, 11. kolovoza, kao i svaki do sad došli na svoj posao, na trajekt 'Lastovo'. Nitko nije očekivao da se neće vratiti kući. Nakon pristajanja na Mali Lošinj, rampa je pala i ubila trojicu nesretnih mornara. I krenulo se u istragu kako se ovako nešto moglo dogoditi. Od samog početka, proziva se Davida Soptu, šefa Jadrolinije. U istom tonu je napisan i Nacrt završnog izvješća istrage koju je provela Uprava za sigurnost plovidbe Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, a koji je procurio u javnost u utorak.