Agencija je prije nekoliko mjeseci predstavila alat koji mjeri zadovoljstvo zaposlenika, a stigli su i prvi rezultati
Degordian: 'Hrvatski prosjek zadovoljstva poslodavcem i poslom je izuzetno nizak'
Degordian, digitalna agencija je napravila alat Stethoscope s kojim tvrtke mogu ispitati zadovoljstvo i angažiranost svojih zaposlenika.
Sada su razvili i besplatnu ekstenziju "My Stethoscope" uz čiju pomoć svaki zaposleni čovjek može dobiti detaljan uvid u vlastito (ne)zadovoljstvo i usporediti svoje rezultate s tržištem i industrijom u kojima radi. Kako ističu, od lansiranja My Stethoscope ekstenzije prikupili su velik broj odgovora na upitnik. Već sad se može uočiti kako je hrvatski prosjek zadovoljstva poslom i poslodavcem izuzetno nizak. Plan je u nadolazećim mjesecima napraviti detaljnu analizu zadovoljstva na hrvatskom tržištu i objaviti podatke da budu javno dostupni svima.
- No zaključak je kako svi zajedno moramo raditi na poboljšanju radnih uvjeta za dobrobit svih, i zaposlenika i poslodavaca - ističu u Degordianu.
- Prvo se ispunjavaju osnovni demografski podaci te podaci o zaposlenju. Godine staža, industrija, veličina tvrtke, te opcionalno i naziv. Nakon toga otvara se upitnik koji se sastoji od 100-njak pitanja za čije je ispunjavanje potrebno tek 10-ak minuta vremena, a koja ispituju čak 12 dimenzija zadovoljstva, poput ravnoteže poslovnog i privatnog, rukovođenja, lojalnosti, autonomije te učenja i razvoja - priča nam Daniel Ackermann, jedan od osnivača Degordiana te nastavlja.
- Nismo sami kreirali pitanja u upitniku, već smo surađivali sa psiholozima iz Business Psychology Laba. Tako kroz pitanja koja su sastavili stručnjaci uz smjernice Degordianovih HR-ovaca s godinama iskustva u praksi, čovjek dobiva uvid u razinu vlastitog zadovoljstva, i to kroz ranije spomenute dimenzije zadovoljstva i angažiranosti, koje u svojem poslu ispituju i HR odjeli kada rade istraživanje zadovoljstva unutar tvrtki. - objašnjava Ackermann i dodaje kako bilo tko može ispuniti My Stethoscope upitnik jer rezultati koji se dobiju ispunjavanjem, odnose se upravo na pojedinca koji ga je ispunio.
Svatko tko ispuni upitnik, na mail dobiva vlastite rezultate na razini pitanja i dimenzija, kao i prosjek rezultata njegove industrije i tržišta na kojemu radi kako bi usporedio vlastito zadovoljstvo, a na temelju podataka mogu se donijeti konkretne odluke o budućnosti vlastite karijere.
Razlog kreiranja Stethoscopea je nikad veća kriza talenata
Nije tajna da nedostaje stručnjaka na gotovo svim tržištima, a potreba za njima je nikad veća. Zbog toga dolazi do pritiska na zaposlene, neizvjesnosti oko radnog mjesta, quiet quittinga, burnouta, ali i mnogih drugih situacija zbog kojih zaposlenik na kraju bude nesretan i nezadovoljan poslom.
- Koliko god velika ponuda poslova jest ogroman benefit za svakog radnika, sve je teže donositi prave odluke za svoju karijeru i biti objektivno svjestan svog zadovoljstva. Osoba je možda nezadovoljna plaćom, možda leadershipom, a možda uopće nije toliko nezadovoljna koliko se čini - zaključuje Degordian.
Degordian je zato htio napraviti alat koji je potpuno besplatan i svima dostupan, kako bi svakome mogao pomoći donijeti najbolje odluke za svoju poslovnu budućnost. Dok je cilj razvoja My Stethoscope ekstenzije prikupljanje što većeg broja odgovora kako bi se dobio što precizniji uvid u stanje zadovoljstva na tržištima i po industrijama. RTi će podaci biti transparentno objavljivani – a dugoročno, želja je kroz navedene aktivnosti poboljšati stanje na tržištu rada i za poslodavce i za zaposlenike.
Upitnik možete ispuniti ovdje.