belgija ima sve pružne prelaze zaštičene polurampama. i nitko ne vozi slalom. godišnje imaju osam (8) nesreća u cijeloj državi a željeznički promet deset puta v
eći nego mi. dakle, stvar je u prometnoj kulturi.
Prikaži još ↓
ku
kurcubic
06.11.2014.
Odustani
za mene je ovo misterij i nije mi jasno kako te moze udarit vlak na ovom prelazu ,osim ako se u trenutku nije auto pokvarijo pa stao ,pa nije sirok 4 km da ti
treba 5 min da ga predjes ,i uz to vlak se kreto brzinom od 60km na sat ,kocio je 170 metara ,dakle trubio je i krenuo kocit ,ovdje nesto gadno nestima ,sucut obitelji ,jer ovo je strasno
Prikaži još ↓
paminjo
06.11.2014.
Odustani
takvih prijelaza po Zagrebu ima desetak i sve funkcionira ok.. vozači koji ne stanu na znak stop i ne vide Andrijin križ na ovakvim prijelazima, riskiraju svoj
i život suputnika.. tragično ali istinito.. i nije mi jasno kako šestero ljudi u autu!?
Prikaži još ↓
ni
nidjoo
06.11.2014.
Odustani
Žalosno je ovo što se dogodilo, ali ovo je pretjerivanje. Stvar prometne kulture i poštivanje prometnih znakova i nebi do ovoga došlo. Adekvatno prikazan željez
nički prijelaz, za adekvatnom signalizacijom. U pravu su kada kažu da bi onda po toj logici trebali staviti rampu na svaki prijelaz u Republici Hrvatskoj, a to je ipak prevelika cifra za ispuniti s našom trenutačnom situacijom.
Prikaži još ↓
zv
zviranjek
06.11.2014.
Odustani
Iskreno mi je žao poginulih ali ne stati pred prugom na Andrijin križ isto je kao ne stati na Stop kad ulaziš u raskršće s cestom koja ima prednost.Vozač je nap
ravio prekršaj na žalost s kobnim posljedicama.Ne branim HŽ ali to su činjenice.
Prikaži još ↓
Že
ŽeljkaBotić
06.11.2014.
Odustani
i Zagrebu ima takvih pružnih prijelaza ja prelazim preko dva, tako da sve ovisi o ljudskom faktoru, nažalost ali tako je
lobotomix
06.11.2014.
Odustani
ne razumijem, ako postoji znak stop i andrijin križ, zašto se ljudi ne zaustave?! kršenje prometnih propisa dovodi do teških posljedica. nažalost i do smrti.
vr
vox ratione
06.11.2014.
Odustani
4,5 milijuna kuna za tri rampe?? 1,5 milijuna kuna za jednu rampu i uređaj koji na određenoj udaljenosti od ceste detektira vlak i spušta rampe?? Ne spuštaju se
rampe ručno kao prije, običan senzor!!
Prikaži još ↓
Alex
06.11.2014.
Odustani
Ajmo ljudi sad ovako. Ako idete preko pruge koja nema rampu (ma i ako ima rampu) pristati prije, pogledati lijevo i desno i onda preko pruge. Ni rampa nije gara
ncija da ste sigurno jer se može pokvariti ko i sve drugo. 99% nesreća na pružnom prijelazu krivica su onoga tko prelazi jer ne obraća pozornost na pružni prijelaz. Kada su rampe onda se psuje i prigovara jer se mora čekati 1 minutu dulje kad je vlak već prošao. Ili kad stojite pred spuštenom rampom a vlaka nema još minutu-dvije. Ni to onda ne paše, ne paše ni kad možete prijeko odmah jer nema rampe pa ni onda se ljudima neda paziti. Ne znam što bih rekao... najlakše je kriviti druge, ali nitko ne kreće od sebe. Prvo pogledajte što vi sami možete učiniti po tom pitanju. Nitko ne postavlja pitanje što je u autu bilo 6-ero ljudi i što se taj auto nije zaustavio prije prijelaza. Stvarno mislite da je HŽ tu prvenstveno krivac?? Nebih se kladio u to!
Prikaži još ↓
u3
user_390558
06.11.2014.
Odustani
30% prijelaza ima branike i polubranike. koda se nigdje drugdje nije desila nesreća. šta je sad turska sila
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .