Koje brendove najviše 'lajka' generacija Z? Koju kavu najradije piju, koji sok će radije odabrati i kakav novi mobitel kupiti? Sve to je u najnovijem istraživanju doznao JoomBoos, najpopularniji medijski brend za mlade u Hrvatskoj
'COOLEST BRANDS AWARDS' – Koje brendove najviše lajka generacija Z?
U istraživanju su IPSOS i JoomBoos generaciju Z ispitali ponešto o najvažnijim aspektima njihova života – medijskim navikama, praćenju videa i influencera, korištenju mobitela i različitih aplikacija, o kupnji i stavovima prema određenim brandovima, a na kraju su 'Gen Z-eri' otkrili koji su im baš onako najcool brendovi!
Sad kad mi znamo tko se generaciji Z najviše sviđa, to ćete moći doznati i svi vi, a najboljim će brendovima biti dodijeljene i nagrade 'Coolest Brands Awards' na online eventu ove srijede u 14:00 sati. Livestream dodjele nagrada tako možete pratiti na Facebooku JoomBoosa i 24sata, kao i na Coolest Brand Awards službenoj stranici. Na dodjeli će biti premijerno proglašeni rezultati velikog istraživanja o generaciji Z te proglasiti najcool brendovi koje su izabrali upravo oni.
Nagrade će biti dodijeljene u ukupno 15 kategorija, a evo koje su to: Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar.
Tko je generacija Z?
Sigurno se pitate – pa tko je uopće generacija Z? Oni imaju između 13 i 21 godinu, prva su 'digital native' generacija, imaju sasvim jedinstvena očekivanja, ciljeve, snove, a zahvaljujući digitalu, koji im je blizak od početka odrastanja, obrađuju informacije drugačije i razmišljaju na različit način od svojih prethodnika.
Mi smo sad iz prve ruke doznali što im je cool, što vole, što im se sviđa, a odgovarali su pripadnici generacije Z od istočne Hrvatske, preko Zagreba pa sve do južne Hrvatske.
Najviše vole gledati – JoomBoos
Još jedna zanimljivost o generaciji Z jest i to da od uređaja kojima surfaju internetom većina njih odabire mobitele, a čak 84 posto njih na mobitelu provede više od dva sata dnevno. Koriste ga najviše za komunikaciju s frendovima, surfanje i društvene mreže. Od društvenih mreža, YouTube i Instagram su im prvi izbor i koriste ih gotovo svakodnevno.
A koga najviše gledaju kad su na YouTubeu i za koga misle da ima najcool video sadržaj? Okej, okej, otkrit ćemo vam unaprijed... U ovom su nam istraživanju rekli da najviše vole gledati video sadržaje koje radi JoomBoos!
A ostalo ćemo vam otkriti u srijedu...
Budite s nama u 14 sati na JoomBoos i 24sata Facebook stranicama ili na stranici 'Coolest Brand Awards'.