Istraživanje Trusted Brands, časopisa Reader's Digest Hrvatske, pokazalo je da među dnevnim novinama čitatelji najviše vjeruju u 24sata
Čitatelji su odlučili: Najviše povjerenja imaju u 24sata!
Istraživanje Trusted Brands, časopisa Reader's Digest Hrvatske, jedno je od najvećih istraživanja o povjerenju potrošaća prema robi široke potrošnje. I ove godine istraživanje je provedeno u medijskim kategorijama. Pokazalo se da među dnevnim novinama Hrvati najviše vjeruju 24sata. Povjerenje je 24sata iskazalo 28,1 posto ispitanih. Na drugom se mjestu nalazi Večernji list (26,1 posto), zatim Jutarnji (23,4 posto), Novi list (8,6 posto) te Slobodna Dalmacija (5,7 posto). 24sata je tako od Hrvata dobio prosječnu ocjenu 4,37, a ocjenjivao se izgled, kvaliteta, upotrebljivost i prihvatljivost cijene. U kategoriji televizijske emisije pobijedio je Dnevnik HTV-a, a među radijskim postajama izabrana je Antena. U 37 kategorija proizvoda i usluga među pobjednicima su 22 domaće i 13 stranih robnih marki. Domaće robne marke pobjedile su tako i u kategoriji prehrane, gdje su vodeći Dukat, Franck, Kraš, Cedevita, Gavrilović i Ožujsko pivo, a među uslužnima su uvjerljivi pobjednici bili Konzum, Zagrebačka banka, Croatia Osiguranje, Generalturist, Vip i Ina. U Hrvatskoj se istraživanje Trusted Brands provodi od 2007. godine, a ovoga puta realizirala ga je Mediana Fides, a istraživanje podupire i Hrvatska gospodarska komora.