Burberry nije jedini, mnoge tvrtke koriste sličnu praksu, kako bi spriječili da im roba ne završi na crnom tržištu ili da se preprodaje po nižoj cijeni
Burberry spalio čak 237 mil. kuna vrijednu odjeću i parfeme
Poznata modna kuća Burberry spalila je u protekloj godini odjeću, parfeme i modne dodatke koje nisu prodali samo kako bi zaštitili svoj brend.
Kako piše BBC, sve to vrijedilo je oko 28,6 milijuna funti (237 milijuna kuna), a u proteklih pet godina uništili su robu vrijednu više od 90 milijuna funti.
Modne kompanije koriste sličnu praksu kako bi spriječili da njihova roba ne završi na crnom tržištu ili da je se ne proda po nižim cijenama. Inače, Burberry navodi kako su iskoristili energiju koja je proizvedena spaljivanjem njihove robe.
Što se tiče prošle godine, bila je neobična, jer su morali uništiti velike količine parfema nakon novog ugovora s američkom kompanijom Coty koja proizvodi za njih. Tu su morali uništiti oko 10 milijuna funti vrijedne stare parfeme.