Eu proizvođači su bili u Kini prije nego kineski auti u EU i na kraju će ih isti ti Kinezi kupiti za kikiriki. vladnici EU kompanija bi se trebali zapitati kome
su dali kompanije u ruke i za što ih tako masno plaćaju!
Prikaži još ↓
AL
ALLinONE!!!
09.11.2024.
Odustani
Neću voziti nikakav auto, al neću ni iz Kine
Zgubider
09.11.2024.
Odustani
"… Prekasno su shvatili da stiže konkurencija iz Kine......"___Jel ovaj bulazni?! Ne znam jel sam na cesti do sada vidio ijedan kineski auto (a svaki dan sam n
a cesti!)! Oni su prekasno shvatili da je budućnost u električnim automobilima. Ali baš Audi ima cijelu flout električnih automobila u ponudi. Prvi problem njemačke autoindustrije je da su preskupi. Jer ako jedan pišljivi Passat variant košta 60 000 – 70 000€, onda svijet polako ide u … Nije ni čudo da Volkswagen propada. Drugi problem cijele Njemačke industrije je rat u Ukrajini, odnosno prestanak dotoka jeftine ruske energije (nafta i plin), a i gubitak ruskog tržišta. Tu su Ameri zabili dobar klin Njemačkoj. A to sve će se prebaciti i na druge europske zemlje, jer je Njemačka lokomotiva europske ekonomije. Pa vi sad i dalje vičite "Slava Ukrajini"…
Prikaži još ↓
MoonMan
09.11.2024.
Odustani
Evo prije par dana vijest da će novi ulazni modeli Mercedesa (CLA) imati motor iz kineskog Geelyja, koji je većinski vlasnik Mercedes-Benza. Ercegovci na aparat
ima.
Prikaži još ↓
bl
blug
09.11.2024.
Odustani
Ma njemacka i lokomotiva nista od toga sve je to napuhano kakva njemacka
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .