Obavijesti

News

Komentari 48

Bez završnih riječi za Čolaka i Opačka: Sudi im se za nesreću u kojoj je preminula Ivana Obad

Bez završnih riječi za Čolaka i Opačka: Sudi im se za nesreću u kojoj je preminula Ivana Obad

Tužiteljica je precizirala činjenični opis optužnice podignute protiv dvojice vozača zbog prometne nesreće u kojoj je 5. studenog 2010. godine poginula Ivana Obad, Čolakova suvozačica u Ferrariju

U trenutku kontakta Ferrari je bio približno sredinom na desnom rubu desnog voznog traka, a Nissan van kolnika na zaustavnom traku. Kontakt se dogodio na tragu kraja kočenja Nissana - ustvrdio je prometni vještak Zvonko Ivašić na suđenju Marinu Čolaku i Daliboru Opačku. On se očitovao o obranama optuženika danih na prethodnom ročištu te su se očekivali završi govori stranaka.

Opačak: Ferrari je dotakao moj auto, udario u rubnik, odletio i eksplodirao; Čolak: To je suludo
Opačak: Ferrari je dotakao moj auto, udario u rubnik, odletio i eksplodirao; Čolak: To je suludo

Čolak je ustvrdio kako trag kočenja ne postoji.

- Prigovaram načinu na koji je obavljen očevid. Nema tragova kočenja Nissana već samo zanašanje nakon sudara, a mene se na osnovu traga kočenja koji ne postoji stavlja u lijevi prometni trak- kazao je prvooptuženi Čolak. 

Nakon toga tužiteljica je izmijenila činjenični opis optužnice navevši kako se Čolak  5.studenog 2010. oko 12.20 sati kretao autocestom  A6 iz smjera Zagreba prema Rijeci lijevim prometnim trakom brzinom od 181,5 km/h, a Nissan u kojem je bio Dalibor Opačak desnim trakom.

Čolak i Opačak: Ne osjećamo se krivim za prometnu nesreću u kojoj je poginula Ivana Obad
Čolak i Opačak: Ne osjećamo se krivim za prometnu nesreću u kojoj je poginula Ivana Obad

Čolak je, navela je tužiteljica, započeo prelazak iz lijevog u desni prometni trak, a da se nije uvjerio da to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu. Opačak je vozeći se brzinom od 205,3 km/h započeo kočiti no zbog brzine nije mogao smanjiti brzinu na vrijeme. Auti su se okrznuli.  Nissan se prednjim lijevim kotačem dotaknuo sa zadnjim desnim kotačem Ferrarija. Zbog destabilizacije Ferrari se nekontrolirano kretao te sletio desno van kolnika. U "tumbanju" auta Čolakova suvozačica Ivana Obad zadobila je smrtonosne ozljede. 

Svjedok: 'Projurili su kraj mene 200 km/h. Zvao sam policiju i rekao da će netko poginuti'
Svjedok: 'Projurili su kraj mene 200 km/h. Zvao sam policiju i rekao da će netko poginuti'

Potom je odvjetnik Marina Čolaka zatražio prekid glavne rasprave kako bi se očitovao o izmijenjenoj optužnici. Suđenje se nastavlja 2. lipnja.  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 48
Preminuo je Radovan Dobronić
PREDSJEDNIK VRHOVNOG SUDA

Preminuo je Radovan Dobronić

Preminuo je sinoć u Zagrebu nakon borbe s teškom bolesti u 66. godini, objavio je Nacional.
Zelenski: Svijet dopušta ruske napade! Moskvu ne zanima mir
PRATITE UŽIVO:

Zelenski: Svijet dopušta ruske napade! Moskvu ne zanima mir

Ukrajina spremna za mir što je prije moguće. Predložili smo konkretne korake, rekao je Zelenski u večernjem javljanju. No, Trump se s tim ne slaže
Samo su francuski, grčki i naši avioni trenutačno sposobni nositi nuklearne rakete!
RAFALEI S A-BOMBAMA?!

Samo su francuski, grčki i naši avioni trenutačno sposobni nositi nuklearne rakete!

NOVI EXPRESS U našem slučaju, konkretnije, bili bi to dvosjedi oznaka 170 i 171 koji se mogu lako transformirati u dio paneuropske ofenzivne platforme za isporuku nuklearnog udara