Emmanuel Deshawn Aranda (24) ničim izazvan je bacio petogodišnjaka s balkona trećeg kata trgovačkog centra Mall of America u Bloomingtonu u Minnesoti
Bez razloga bacio dječaka (6) s trećeg kata trgovačkog centra
U petak je Emmanuel Aranda, prema svjedočanstvima očevidaca gurnuo ili bacio dječaka Landena Hoffmana (6) preko ograde balkona na trećem katu trgovačkog centra, javlja Daily Mail.
Dječak je pao s visine od oko deset metara. Svjedoci govore da je dječakova majka vrištala u napadu histerije nakon incidenta.
- Vrištala je 'Molite se svi, molite se! O moj Bože, moje dijete, netko ga je bacio preko ruba - prepričao je jedan očevidac.
Aranda je odmah nakon incidenta krenuo bježati, ali policija ga je uspjela uhvatiti i savladati. Opirao se uhićenju i odbijao policiji dati svoje ime.
Hitne službe brzo su pohrlile u pomoć djetetu koje je ležalo u lokvi krvi. A nedugo zatim načelnik bloomingtonške policije Jeff Potts rekao je da je dijete s teškim ozljedama prevezeno do bolnice i tamo prima njegu.
Aranda je optužen za pokušaj ubojstva i trenutno je u pritvoru. Policija vjeruje da se radi o izoliranom incidentu, a prema dostupnim informacijama Aranda nije poznavao nikoga od dječakove obitelji.
Sudski zapisi pokazuju da Aranda ima povijest mentalnih problema i da mu je dvaput bio zabranjivan prilaz dotičnom centru. Prije 3 godine uhićen je zbog bacanja stvari sa jednog kata centra na drugi.
Par mjeseci kasnije je jednom prilikom porazbijao čaše na jednom od izložbenih stolova u centru, a drugi put je staklenom čašom prolaznika pogodio u glavu, a drugom u nogu slučajnu prolaznicu koja mu je odbila kupiti nešto na njegov zahtjev. Tog puta je prekršio i zabranu prilaza koja mu je branila da pristupa centru na godinu dana od prethodnog incidenta.
Landenova rođakinja April Hoffmann oglasila se na Instagramu.
- Čudovište od čovjeka bacilo ga je sa 3. kata u šoping centru, svake sekunde se bori da bi ostao s nama - objavila je.
U međuvremenu su prijatelji obitelji pokrenuli GoFundMe kampanju za Landena, kojega su opisali kao 'najslađeg i najdražeg 5-godišnjaka kojega možete upoznati'. Svrha kampanje je skupiti novac za sve potrebne buduće troškove operacije i rehabilitacije. Kampanja je u samo dva dana prikupila 336 tisuća dolara, što je premašilo početni cilj od 250 tisuća.