Isključio je ESP sustav da bi se mogao "glupirati". Teško je shvatiti ekipu koja na takav idiotski način vozi automobile. I onda krenu one spike moglo se svakom
dogoditi, to su izjavili i odvjetnici onoga nesretnika iz Tenje što je usmrtio pješaka na pješačkom u Osijeku. Ne nije se moglo dogoditi vozaču koji ima uključen sustav sigurnosti i koji vozi 50 km na sat, isto tako ne može se svakom dogoditi da bez vozačke ubije čovjeka na pješačkom, jer ne sjedaju baš SVI u auto bez vozačke dozvole. Ali fali očito autoriteta, svi već s 10 godina znaju svoja PRAVA, a nitko nema nikakvu obavezu ili odgovornost prema samom sebi i društvu u cjelini, ako još tome dodamo da su očevi ponosni kad njihovi sinovi sjednu u bjesne aute, neki im čak sami kupe takve aute i misle da su sinovi najveći frajeri u gradu, onda se dobije ovakav tragični rezultat.
Prikaži još ↓
Plavusa 13 Pink G
07.5.2020.
Ajd budimo realni..jednom balavcu treba takav auto?
sa
samosamrealan
07.5.2020.
klasicna prica, balavac bjesan auto, samo kaj ovaj put nije pokosio neduzne pjesake djecu, ubio je “samo” prijatelje, a najjjtuznije je kaj jedna drzava nemre t
ome stat na kraj jer su nesposobni cak i u tome, mojaaaa domooovina
Prikaži još ↓
no
nogometas05
07.5.2020.
Majke ti mile sta je ovaj vjestak svasta nadrobio.. Nikakv te esp ne moze spasiti ako u zavoj koji savladavas sa 60-80kmh doletis sa 140 ili vise... Poderi dipl
omu!
Prikaži još ↓
te
tedlar87
07.5.2020.
Jer je kreten zato
dusansk
08.5.2020.
On se pita “zasto je trznuo”..... ja se pitam zasto je toliko brzo vozio ?
japanokinez
07.5.2020.
Ovaj šta je isplivao nikada neće zaboraviti to ronjenje. Mislim da će ga biti strah ući u kadu a kamo li more.
Ni
NindžaPijace
08.5.2020.
Kao ing.prometa i instruktor vožnje mislim da je deplasirana tvrdnja kako je nešto jači auto od prosjeka (ne znam koja je mašina u pitanju ali većina tih audija
su 2.0tfsi ili 2.0 tdi, znači 140-170ks) kriv za ovu nesreću. Tko želi divljati na cesti može to napraviti u Cliu i Polu jednako kao i u BMW 7-ici ili Lanciji Thesis, s tim da je veća vjerojatnost da će stradati u ovom prvom. Iz mog iskustva prag za dobijanje vozačke dozvole trebao bi se podignuti minimalno na 21 ili 22 godine, jer klinci od 18 velikom većinom nisu mentalno sposobni za vožnju. I postrožiti kriterije za dobijanje vozačke, ako nego 7 puta padne taj NIJE za vožnju bez obzira što 8. put na sreću odvozi tih pola sata bez neke teške pogreške. Sustav je takav da svi na kraju dobiju vozačku, koliko god netalentirani za vožnju bili.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.5.2020.
Dječak kojemu još ni brada nije narasla glumio frajera, uz moto umri mlad-budi ljep leš!
Dk
Deaktivirani korisnik
07.5.2020.
E, moj "prometni stručnjače"! Vozio je brže, jer taj auto ni ne osjeti 100-110 na sat, na toj brzini ide kao vlak po tračnicama i ne bi ga ovako izbacio iz puta
nje. Vjerojatno je od zgrade "Peglica" dao po gasu da "uhvati žuto" na pješačkom semaforu kod mosta. A trznuo je volanom u desno jer kad je to prošao s velikom brzinom, nije mogao smotati u onaj blagi desni zavoj, nego je tresnuo lijevim kotačem u rubnjak (a možda i zid bedema koji je tu blizu ceste, na kraju parkirališta) i tu je lijevi kotač i otpao. Dalje je nastavio kao odbijanac kugle od mantinela u bilijaru pravac preko stupića i u bitvu, a onda u more. A pitanje je i u kakvom je stanju bio vozač nakon tog prvog udarca u rubnjak (možda i bedem), je li bio svjestan što se događa, ne znam ima li uopće tragova kočenja. Da li je ESP bio isključen ili ne, utvrdit će istraga, ali to ne može biti uzrok nesreće. Ima puno auta bez ESP pa ne izlijeću s ceste.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .