Na vrhuncu sezone Arena Hospitality Group broji preko 1800 zaposlenika, a u cijeloj grupaciji je stalno zaposleno tijekom godine 700 djelatnika. Širenjem poslovanja raste i potreba za stalnim zapošljavanjem
Arena Hospitality Group ostvarila odlične rezultate u predsezoni, hoteli popunjeni
dinamična je međunarodna hotelska grupacija čije je poslovanje usmjereno na razvoj i upravljanje hotelima, turističkim naseljima i kampovima u Hrvatskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Austriji i Srbiji. Jedna je od prvih hrvatskih hotelskih kompanija koja posjeduje i upravlja hotelima izvan Hrvatske i koja ima ekskluzivno pravo upravljanja i razvijanja hotela pod međunarodno priznatim brendovima Park Plaza i art’otel, koji su dio Park Plaza Hotel Group Limited, jedne od najvećih hotelskih grupacija na svijetu.
Arena Hospitality Group bilježi odlične rezultate u predsezoni u svim svojim smještajnim objektima u Hrvatskoj. Uskršnji vikend ispunio je sva očekivanja te je ostvareno oko 15.000 noćenja. Najveći udio čine gosti iz Njemačke, Austrije i Slovenije, no bilježi se i porast domaćih gostiju. Gosti najviše dolaze u svom vlastitom aranžmanu, dok je trećina u organiziranim grupama. Rezultat za Uskrs 2022. višestruko je nadmašio prošlu godinu i odličan je uvod u sezonu nakon protekle dvije pandemijske godine. Prije Uskrsa otvoreni su hoteli Park Plaza Histria u Puli i Park Plaza Belvedere u Medulinu, koji nastavlja s odličnom sportskom, prvenstveno nogometnom predsezonom. Otvoreni su i naselje Park Plaza Verudela u Puli, a kamp Arena Grand Kažela u Medulinu je otvoren cijelu godinu tako da gosti mogu uživati 365 dana u godini u odmoru i opuštanju. Za Uskrs su otvoreni hotel Arena Holiday u Medulinu i kampovi Arena Stoja, Arena Medulin i Arena Stupice.
„Zahvaljujući našem iskustvu od preko 40 godina u hotelijerstvu i ugostiteljstvu znamo da je zadovoljstvo gostiju prioritet. Primarni cilj Arena Hospitality Group objekata je pružanje vrhunske usluge našim gostima u autentičnom prirodnom ambijentu. Najvažniji događaj ove sezone je otvorenje Grand Hotela Brioni početkom svibnja. Jedva čekamo gostima predstaviti ovaj novi hotel i jedinstveno iskustvo uživanja u savršenom spoju autentičnog morskog i modernog dizajna, odlične gastro ponude i prelijepog pogleda na more i Brijune.“ – izjavila je Manuela Kraljević, članica Uprave i direktorica marketinga i prodaje.
U svom portfelju Arena Hospitality Group ima vlastite brendove Arena Hotels & Apartments i Arena Campsites. Kao dio ugledne grupacije Park Plaza Hotel Group Limited, vodi i razvija međunarodne hotelske brendove Park Plaza i art’otel u 18 zemalja Srednje i Istočne Europe. Prvi art’otel hotel u Hrvatskoj kompanija otvara krajem ove godine u Zagrebu sa 118 soba pod imenom art’otel Zagreb.
Gosti mogu posjetiti ukupno 29 objekata s više od 10.000 smještajnih jedinica u Istri, uskoro i u Zagrebu, u Nassfeldu u Austriji te u velikim gradovima Njemačke i Srednje i Istočne Europe – Beogradu, Berlinu, Kölnu, Nürnbergu i Budimpešti.
Na vrhuncu sezone Arena Hospitality Group broji preko 1800 zaposlenika, a u cijeloj grupaciji je stalno zaposleno tijekom godine 700 djelatnika. Širenjem poslovanja raste i potreba za stalnim zapošljavanjem kvalitetnog kadra, kao i za proširenjem tima sezonskih radnika. Profesionalno radno okruženje, stimulativni uvjeti, pozitivna atmosfera i lojalnost radnika rezultat su ulaganja u ljudske potencijale.
„U Hrvatskoj je Arena Hospitality Group prisutna s više od 8.500 smještajnih jedinica kroz raznoliku ponudu smještaja, od hotela i turističkih naselja do kampova smještenih u najistaknutijoj turističkoj regiji Hrvatske, Istri, a Zagreb je u fazi razvoja. Godišnje u Hrvatskoj ugostimo 340.000 gostiju, a vrhunska usluga koju pružamo ne bi bila moguća bez najboljeg tima ljudi koji stoji iza našeg uspjeha. Naši zaposlenici imaju priliku kontinuirano razvijati svoja znanja i vještine i bitno nam je da rastu zajedno s rastom našeg poslovanja. Ulažemo puno u naš veliki tim, a rezultat toga je podatak da je prosječni radni staž naših zaposlenika čak 12 godina. Želimo imati lojalne i zadovoljne zaposlenike jer samo tako možemo zajedno ostvariti zacrtane poslovne ciljeve. Budući da uvijek radimo na razvoju poslovanja i širenju, uvijek imamo mjesta za novog kvalitetnog člana tima.“ – dodala je Manuela Kraljević
Dobri ljudski resursi su ključni za uspjeh u branši kojoj je fokus osigurati savršeno iskustvo odmora i opuštanja za svakog gosta. Arena Hospitality Group ima svoje edukacijske i razvojne programe s ciljem privlačenja novih talenata, ali i zadržavanja postojećih. Osim na razvoju ljudskih potencijala, Arena Hospitality Group radi i na razvoju zajednice u kojoj djeluje kroz društveno odgovorno poslovanje.