Dva incidenta s trovanjem u novijoj hrvatskoj povijesti, jedan u prehrambenoj industriji, a drugi u farmaceutskoj, ogledni su primjeri kriminalne komunikacijske strategije velikih i zaštićenih korporacija
Amonijak iz pivovare je trovao Karlovčane, a bojni otrovi su ubijali Hrvate na dijalizi...
Hrvatska je javnost kroz desetljeća svjedočila mnogim slučajevima tvrtki čiji su proizvodi ugrožavali živote i sigurnost ljudi, ali i kriminalnim reakcijama, pa i zataškavanjima kad se to razotkrije. Dva takva incidenta danas su i ogledni primjer loše komunikacije kakvu si nijedna ozbiljna kompanija nikad ne bi smjela dopustiti. Krajem veljače 2007. godine mediji objavljuju da je čovjek pao u komu kraj Karlovačke pivovare, a njegov pas uginuo. Nagađalo se da je Zdravko Martinović (64) otrovan amonijakom koji je Karlovačka pivovara ispuštala u obližnji potok. Ubrzo potom otkriva se da su mještani već upozoravali na smrad iz tvornice, kao i na strvine uginulih životinja kraj potoka. Na mjesto događaja izašli su policija, članovi županijskog ekostožera, Zavod za javno zdravstvo i inspektorica zaštite okoliša. Uginule životinje prevezene su u Hrvatski veterinarski institut u Zagrebu.