Kazao je i da su s obzirom na sve "iznimno zadovoljni ljetnim dijelom turističke godine, gdje je samo u u kolovozu zabilježena razina od 67 posto lanjskog prometa u kolovozu"
'Ako se budemo pridržavali svih mjera, imat ćemo još 2 mjeseca turističkog prometa ove godine'
U Hrvatskoj trenutno boravi oko 500 tisuća turista, a bude li epidemiološka slika stabilna i svi se pridržavaju propisanih mjera i preporuka može se sigurno očekivati još dva mjeseca turističkog prometa u ovoj godini, poručio je u srijedu direktor HTZ-a Kristjan Staničić s Plitvičkih jezera.
Staničić se, naime, na Plitvičkim jezerima u hotelu Jezero sastao s predstavnicima turističkih zajednica Ličko-senjske i Karlovačke županije, kojemu je uz direktore tih dviju zajednica Ivana Radoševiće i Dine Begić prisustvovalo i 17 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja te dvije županije, kao i ravnatelj NP Plitvička jezera Tomislav Kovačević.
Riječ je o tzv. koordinacijskom sastanku koje je pokrenuo HTZ s ciljem predstavljanja aktivnosti HTZ-a predstavnicima turističkih zajednica u Hrvatskoj, ali i upoznavanja sa situacijom na terenu i iskustvima u turizmu u doba korone te razmjene informacija i očekivanja od razdoblja koje slijedi.
Direktor TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević je, kako prenose iz HTZ-a, situaciju u turizmu u toj županiji ocijenio vrlo dobrom u odnosu na prve početne prognoze, iznoseći da je "kolovoz donio odličnih oko 67 posto lanjskog kolovoškog rezultata, a kumulativno od početka godine do danas oko 54 posto lanjskog prometa".
I sada u toj županiji ima turista, najviše iz Njemačke, Hrvatske i Poljske, slično kao i u Karlovačkoj županiji, čija je direktorica TZ-a Dina Begić iznijela i podatak da se trenutno u toj županiji ostvaruje 30 posto prošlogodišnjih turističkih rezultata.
Važnim je izdvojila i da ove godine imaju porast broja domaćih turista, čiji je udjel u ukupnom prometu te županije 30 posto.
Direktor HTZ-a Staničić je na sastanku podsjetio i na mjere u zemlji od svibnja do sada koje su i omogućile turistički promet, uključujući i fokusirane marketinške i informativne kampanje provedene na ključnim europskim tržištima odakle je na koncu i ostvaren najveći turistički promet.
Kampanje za posezonu, kontinent i Tjedan odmora vrijedan
Kazao je i da su s obzirom na sve "iznimno zadovoljni ljetnim dijelom turističke godine, gdje je samo u u kolovozu zabilježena razina od 67 posto lanjskog prometa u kolovozu".
Najavio je i kampanje za posezonu s naglaskom na kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te s fokusom na tržišta u najbližem okruženju.
- Na domaćem tržištu u listopadu planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan, a pripremamo i plan za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija - rekao je Staničić.
Na sastanku se, kako prenose iz HTZ-a, razgovaralo i o usvajanju novih podzakonskih akata i pravilnika za unapređenje i reguliranje turističkih procesa (pravilnici o nedovoljno razvijenim područjima te o udruženim turističkim zajednicama), ali i o budućnosti sustava turističkih zajednica u zemlji s obzirom na novonastale okolnosti uzrokovane pandemijom i smanjenih prihoda.
Staničić je u izjavi za medije nakon sastanka naglasio i veliku važnost komunikacije u sustavu turističkih zajednica te s turističkim sektorom i drugima za buduće aktivnosti i rezultate turizma, pogotovo u 2021. godini te nakon ovih "prvih, ali važnih iskustava svih u pandemiji".