
Kako doznaje AvioRadar, navodno je riječ o zamršenim imovinsko-pravnim odnosima i nemogućnosti operatera kao pravne osobe da zaposli fizičku osobu operatera letjelišta onemogućavaju normalan rad
News
Komentari 3Kako doznaje AvioRadar, navodno je riječ o zamršenim imovinsko-pravnim odnosima i nemogućnosti operatera kao pravne osobe da zaposli fizičku osobu operatera letjelišta onemogućavaju normalan rad
Aerodrom Lučko zatvoren je za civilni promet do 31. kolovoza, javlja NOTAM. Kako AvioRadar neslužbeno doznaje, zatvoren može ostati čak i duže.
S Lučkog su jedino dozvoljeni letovi policije i vojske, dok privatni vlasnici, tvrtke i Fakultet prometnih znanosti ne smiju letjeti.
Tako su, pravno gledano, zabranjena polijetanja i slijetanja za sve zrakoplove osim vojske i policije. Dozvoljena su samo napuštanja aerodroma s ciljem premještanja zrakoplova na drugi aerodrom, a za to je potrebna posebna dozvola Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo.
Sva privatna imovina koja s na aerodromu Lučko ne ispunjava svoju namjeru ne može se preuzeti, a vlasnici zrakoplova koji su kupili određene količine goriva isto ne mogu preuzeti jer, kako neslužbeno doznaje AvioRadar, aerodrom trenutno nema operatera, odnosno zaposlenika koji je zadužen za istakanje goriva s aerodromske pumpe za gorivo.
Najveći aerodrom generalnog zrakoplovstva u Hrvatskoj i dalje je zatvoren, i to usred ljetne sezone letenja, u vremena kada bi se na Lučkom da je otvoren, čekao red na polijetanje ili slijetanje.
Kako doznaje AvioRadar, navodno je riječ o zamršenim imovinsko-pravnim odnosima i nemogućnosti operatera kao pravne osobe da zaposli fizičku osobu operatera letjelišta onemogućavaju normalan rad aerodroma.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+
Aerodrom Lučko je u suvlasništvu/suoperatorstvu MORH-a i Aerokluba Zagreb. Dok MORH redovno obavlja svoj dio obveza i drži aerodrom funkcionalnim za vlastite potrebe i potrebe MUP-a, Aeroklub Zagreb se godinama ponaša 'maćehinski' prema vlastitoj imovini, navodi portal. Problemi postoje godinama, operator je konstantno u svađi s korisnicima, a aktualna eskalacija situacije je dovela do trenutnog stanja u kojem je Aeroklub Zagreb jednostrano i bez najave zatvorio aerodrom za civilni promet.
Nedavno su otvorena i privatna letjelišta u blizini Lučkog, upravo od strane zrakoplovaca kojima je rad i letenje s Lučkog bilo otežano. Grad Zagreb nema sekundarnog aerodroma kao niti aerodroma za generalno zrakoplovstvo u pravom smislu te riječi.
Aerodrom konstantno propada već godinama, navodi AvioRadar, a područje letjelišta je ugroženo građevinama kojima prijeti rušenje. Prilazna cesta aerodromu je derutna, a najosnovnija sigurnost zrakoplova je ugrožena oštećenom ogradom što dozvoljava divljači ulaz na uzletno-sletnu stazu.
Prije dolaska koncesionara na ZL Franjo Tuđman, zrakoplovci su imali relativno jeftinu alternativu za letenje. Dolaskom novog koncesionara. odlučio riješiti problem usporavanja prometa zbog generalne avijacije povećanjem taksi za slijetanje i opsluživanje zrakoplova. Time je Lučko postalo jedina opcija “malom” zrakoplovstvu za područje kojem gravitira više od milijun stanovnika.
Postoje alternative - Aerodrom Zabok, Varaždin, travnata pista Zvekovac (Dubrava) i Pisarovina. No mnogima su iste nepristupačne ili je stanje aerodroma u još gorem stanju od Lučkog, navodi portal. Aerodrom Lučko jedini je aerodrom generalnog zrakoplovstva u blizini koji ima pumpu za zrakoplovno gorivo Avgas 100LL.
Kako neslužbeno doznaju, i AK Zagreb je najavio premještanje svojih letjelica na obližnje aerodrome.