AD Plastik je unatoč poteškoćama izazvanima Covidom-19 u prvih devet mjeseci ove godine uspio ostvariti dobit, a optimizam donose povoljne najave kupaca u trećem tromjesečju
AD Plastik ostvario dobitak, ohrabren je najavama kupaca
Unatoč vrlo zahtjevnim okolnostima ostvarena je neto dobit grupacije u iznosu od 23,8 milijuna kuna, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine pad od 62,8 posto, kaže se u priopćenju.
Poslovni prihodi AD Plastik grupe od početka godine do kraja rujna iznose 841,7 milijuna kuna i manji su za 23,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
EBITDA iznosi 108,63 milijuna kuna i manja je za 18,7 posto, a u matičnom je društvu ostvaren njezin rast od 5,7 posto na koji je velikim dijelom utjecala prodaja neoperativne imovine i korištenje državnih subvencija, kaže se u priopćenju.
"Iako se utjecaj krize očituje na svim tržištima na kojima poslujemo, u trećem su tromjesečju pokazatelji i najave naših kupaca nešto optimističniji. Naime, zabilježen je blagi rast prodaje automobila, a kupci najavljuju veće količine što će se sigurno pozitivno odraziti i na naše kapacitete, a samim time i rezultate", izjavio je predsjednik uprave AD Plastik grupe Marinko Došen.
U prilog tome navodi kako proizvođači automobila nisu zaustavili svoje aktivnosti i razvojna planiranja, o čemu govore i novougovoreni poslovi vrijednosti 106,6 milijuna eura tijekom prva tri ovogodišnja kvartala.
"Ostvare li se najave kupaca i ne bude li većih iznenađenja, očekivani pad poslovnih prihoda grupe za 2020. godinu iznosit će oko 25 posto", rekao je Došen i dodao da su u uvjetima nastavka pandenije covida-19, apsolutni prioriteti zaštita zdravlja i sigurnost zaposlenika te održivost poslovanja i financijska stabilnost kompanije.
"Poduzimamo sve potrebne mjere i svoje smo planove, troškove i investicije prilagodili novim okolnostima. Osigurana je likvidnost kompanije i dobra bilanca što će nam olakšati poslovanje u ovim izazovnim okolnostima", rekao je Došen.