znaci li to da mozemo ocekivati smanjenje iznosa nadolazecih racuna zbog dokazane vase nesposobnosti?
No
NoviJa
09.2.2022.
A kako znas da su tvoji podaci podjeljeni ? Hahahah budi realan
an
antifavakser
09.2.2022.
a zasto mislis da novci svih korisnika ukljucujuci i one hakirane nisu koristeni kako bi osigurali primjerenu zastitu podataka svih korisnika? hajde otvori okic
e, prepoznaj nesposobnost maniždera kojima je vrhunac profesionalnog odnosa arogancija i prepotencija iako su placeni i po 10ak puta vise od radnika operativca
Prikaži još ↓
No
NoviJa
09.2.2022.
A zasto ti mislis da jesu cija god nesposobnos ili sposobnost bila jesi li ti direktno kako ostecen nisi jesu li tebi ukradeni novci jel ti usluga ne radi ti am
a bas nikako nisi ostecen pitanje jesu li tvoju podaci ukradeni zasto bi dobio manji racun
Prikaži još ↓
an
antifavakser
09.2.2022.
pa siguran sam u nesposobnost providera, a dokaz su sami dali kada su rekli kako su ih hakirali. korisnici placaju uslugu, a provider istu omogucava garantiraju
ci sigurnost. ukoliko ja ne zadovoljim uvjete ugovora 100% (npr platim ali sa zakasnjenjem sto podrazumijeva da sam ispunio uvjete, ali sa zakasnjenjem) provider mi naplati penale pa, vodjen identicnom logikom, kada ne ispuni 100%tno stavke ugovora, penal treba platiti provider, a najrpimjereniji nacin kojim provider moze platiti jest umanjiti iznos racuna. eto, sad znas "zasto bi dobio manji racun"
Prikaži još ↓
No
NoviJa
09.2.2022.
Okej ponovo pitam jesili ti na bilo koji nacin ostecen ? A sto se tice ugovora bilje ga procitaj u ugovoru pise da operater nece dijeliti osobne podateke a ne d
a ih stiti od hakerskih napada ovo sto tu trazis je zicanje svake kune
Prikaži još ↓
an
antifavakser
09.2.2022.
okej ponovo odgovaram. naravno da sam ostecen, moji podaci koje sam dao iskljucivo provideru i za ciju zastitu redovito placam mjesecne rate su dosli u ruke hak
erima. a sto se tice "zicanja svake kune", samo bih podsjetio da radim identicnu aktivnost kao i sami prvider kad naplacuje kamate za zakasnjelu uplatu mjesecnih rata. pa sad, ako je ok da provider "zica svaku kunu", ne vidim problem ni u mom zicanju
Prikaži još ↓
No
NoviJa
09.2.2022.
Okej imas li potvrdu da su bas tvoji podaci dosli u ruke hakera a kad se pozivas na ugovor u ugovoru ti pise kad je placanje za sve nakon toga idu kamate tako s
a ti ama bas nikako njsi ostecen
Prikaži još ↓
an
antifavakser
09.2.2022.
okej, naravno da imam potvrdu da sam platio svoje racune. cuvam ih za slucaj da provider ne pokusa okrenuti pricu naopako kao u ovom slucaju te od mene zahtijev
a dokaz neceg sto se podrazumijeva kao npr zastita osobnih podataka SVIH korisnika. naravno, provider tu obvezu nije ispostovao i, bez obzira ciji osobni podaci su hakirani provider treba platiti penale svima kojima nije ispunio uvjete ugovora, a zastitu osobnih podataka placaju SVI korisnici tako da, ponovimo, SVIM korisnicima trebaju platiti penale tj svim korisnicima trebaju umanjiti racun, ne samo meni.
Prikaži još ↓
No
NoviJa
09.2.2022.
Ne nisi upravu ponavljam ti nisi ostecen ti si potrncijalo bio ostecen nemas dokaze da si ostecen i zasto bi ti umanjili racun tvoj ugovor je ispostovan ako su
podaci nekog tamo Pere Peric procurili njemu se treba umanjiti racun
Prikaži još ↓
an
antifavakser
09.2.2022.
pa zapravo jesam ostecen u istoj mjeri kao i provider kad naplacuje kamatu zbog zakasnjele uplate mjesecne rate od strane korisnika tj mene. svi korisnici placa
ju svoje racune i svima je implicirana zastita osobnih podataka, a provider taj uvjet nije ispunio te svima s kojima je sklopio ugovor b trebao platiti nekakav penal...ali ako bas hoces, onaj tko treba dokazati ciji podaci su iscurili je provider, samo oni imaju pristup tim informacijama tako da bi ipak bilo bolje kada bi umjesto od korisnika zahtijevao dokaz od onoga tko dokazu ima pristup tj od providera, a ne korisnika.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .