sad kad krenu komentirati djeca! što nisu živjela u ono vreme i nemaju pojma oo životu nego se preseravaju nacionalističkim stvarima
sa
sand
15.12.2011.
neka pričaju svi ovi klinci šta god žele ali nikad neće proživjeti ni 10 posto naše mladosti, fićo u kojemu se vozimo šestorica i svira gitara, fićo koji zakuha
na uzbrdici pa mokrimo u rezervar hladnjaka i tako namirimo tekućinu, fićo na kojemu se umjesto remena hlađenja (koji je normalno pukao) namotava ženska najlon čarapa nažicana od prve djevojke koja je naišla cestom(baš me zanima koliko ih danas stane kad imaš problema na cesti) nezaboravni momenti druženja dok smo krpali djelove, krali benzin roditeljima i sl...i da sami smo štedili i kupovali fića a ne da nam starci vraćaju kredite, prodaš apn-6 i malo radiš preko ljeta pa nadomiriš i uzmeš fića...nisam nostalgičar ali kad se sjetim svega krane mi suza!! i te priče kako je to jugoslavensko sranje su čista glupost jer da istina je kako se je na zapadu vozilo ,,zajebane aute,, ali neka im, mi smo imali život!!
Prikaži još ↓
ku
kudaidemo
15.12.2011.
Ako malo bolje pogledate, opet rade glupost kao i sa fiatom 500. Znači jedna stvar se tu uporno nameće i velika je laž. Ovo sve nema veze sa FIĆOM, ovo su naslj
ednici fiata 500, i prijašnji model i ovaj što će sad raditi! Prodaju ih samo na slavu imena fiće,a veze nemaju sa fiatom 600 odnosno nama poznatijima kao fićo!
Dokaz je vrlo jednostavan. Usporediti slike starog fiata 500 i ova dva modela i sve će biti jasno, čim ih od naprijed pogledate. Ovo nije nikakav fićo i ne može biti sve dok se ne sjete napraviti redizajn fiata 600!
Prikaži još ↓
ku
kudaidemo
15.12.2011.
Da se nadovežem na ovo zadnje i pozovem sve ljubitelje starog dobrog fiće da nam se pridruže na fićo forumu. dođite i vidjet ćete koliko nas ima od standardnih
fićeka do replika Abartha i sličnog! (www.ficoforum.net)
Prikaži još ↓
ne
nefer
15.12.2011.
a zaboravili ste utrke, frizirane fičeke, a tek originalni Abarth... imaju ih još neki
dž
deda žika
14.12.2011.
joj kad sam ko klinac išao na more u njemu. Nije nam trebala klima jer se putovalo noću da izbjegnemo vrućine.
ch
chano
14.12.2011.
trnita ti nemas pojma sta je fico i yugo
ja sam polozio 2001 god i poceo sam vozit na yugetu pa sam jedno vrijeme imo ficu i onda se opet vratio yugetu,nakon to
ga sam vozio od njemaca do talijana to je sve smece i prije 5 god sam se vratio yugetu i s njim proso 500 000 km i jos radi ko svicarski sat i nebin ga dao da mi ispred kuce dovedes bilo koji drugi auto.sta je srbin napravio za vrijeme jugoslavije to je i valjalo
Prikaži još ↓
ne
nefer
15.12.2011.
interesantno je da za vozača višeg rasta je fiček bio bolji od 101 ili juga, gdje je udarao glavom u krov
mh
mika_h
15.12.2011.
Prvo, Fico je bio proizvod svih republika bivse Juge, samo se sklapao u Kragujevcu. I cuveni tenk T84 je bio proizvod koji se samo sklapao u Djakovicu a djelovi
su stizali odsvud.
Drugo, u to doba kad je fico bio aktualan, nije bilo velike razlike u bogatstvu, nije se moglo desiti da se jedni voze ficekom a drugi u bjesnim BMW-ima.
Trece, to je bilo doba kad se moglo zivjeti od postenog rada i kada su svi mogli ici na ljetovanje i zimovanje.
Prikaži još ↓
tr
trnita
14.12.2011.
sta je srbin napravio za vrijeme jugoslavije to je i valjalo.
Reče chano i ostade živ.
a što su srbi napravili za vrijeme yu goslavije znamo mi Hrvati.
chano
ne budali............
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .