Obavijesti
članak
24sataExpress donosi priču o fići, legendi na kotačima
Komentari 64
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

EL
sad kad krenu komentirati djeca! što nisu živjela u ono vreme i nemaju pojma oo životu nego se preseravaju nacionalističkim stvarima
sa
neka pričaju svi ovi klinci šta god žele ali nikad neće proživjeti ni 10 posto naše mladosti, fićo u kojemu se vozimo šestorica i svira gitara, fićo koji zakuha Prikaži još ↓
ku
Ako malo bolje pogledate, opet rade glupost kao i sa fiatom 500. Znači jedna stvar se tu uporno nameće i velika je laž. Ovo sve nema veze sa FIĆOM, ovo su naslj Prikaži još ↓
ku
Da se nadovežem na ovo zadnje i pozovem sve ljubitelje starog dobrog fiće da nam se pridruže na fićo forumu. dođite i vidjet ćete koliko nas ima od standardnih Prikaži još ↓
ne
a zaboravili ste utrke, frizirane fičeke, a tek originalni Abarth... imaju ih još neki
joj kad sam ko klinac išao na more u njemu. Nije nam trebala klima jer se putovalo noću da izbjegnemo vrućine.
ch
trnita ti nemas pojma sta je fico i yugo ja sam polozio 2001 god i poceo sam vozit na yugetu pa sam jedno vrijeme imo ficu i onda se opet vratio yugetu,nakon to Prikaži još ↓
ne
interesantno je da za vozača višeg rasta je fiček bio bolji od 101 ili juga, gdje je udarao glavom u krov
mh
Prvo, Fico je bio proizvod svih republika bivse Juge, samo se sklapao u Kragujevcu. I cuveni tenk T84 je bio proizvod koji se samo sklapao u Djakovicu a djelovi Prikaži još ↓
tr
sta je srbin napravio za vrijeme jugoslavije to je i valjalo. Reče chano i ostade živ. a što su srbi napravili za vrijeme yu goslavije znamo mi Hrvati. chano Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .