dccro, ti očito ni nemaš vozačku kad ne znaš da ti ZAKON kaže da kad su kolone u obje trake onda se obje ravnopravno koriste. Dakle svi ti u lijevoj traci se s
amo voze brzinom onih ispred njih, dakle osim tog divljaka koji vozi između traka ostali svi su ispravni i u skladu sa propisima.
Prikaži još ↓
dccro
01.9.2024.
Odustani
ja ovdje ne vidim kolonu nego klasično jahanje u lijevoj traci koje je kažnjivo zakonom
tutek!
01.9.2024.
Odustani
Okulist. Rješenje za tvoj problem.
dccro
01.9.2024.
Odustani
možda za tebe, pošto se u jednom trenutku vidi da bus brže vozi u desnoj što znači da netko jaše u lijevoj sa 100kmh
tutek!
01.9.2024.
Odustani
Vidi se i da ovaj u lijevoj u jednom trenutku koči, zato jer je netko u koloni ispred njega također usporio. Kad odrasteš i položiš, vidjet ćeš da se puno puta
desi situacija da u nekim trenucima KOLONA u lijevoj traci vozi sporije od onih u desnoj. Zašto, postoje razni razlozi. Jedan je npr. da je netko iz desne odlučio preticati i ubacio se u lijevu pa je vozilo iza njega prikočilo, prikočio je i vozač iza toga, itd... netko tko je vozio na premalom razmaku morao je prikočiti više pa se čak desi situacija da zbog premalog razmaka i neznatnog usporavanja ovih na početku čitava kolona mora čak i stati. Ali to znaju vozači, saznat ćeš i ti jednog dana.
Prikaži još ↓
dccro
01.9.2024.
Odustani
sinek, ja sam profesionalni vozač, u godinu pređem kilometara kao netko u 5 ili više, našao si crkvu u kojoj ćeš boga molit, ovakve ja situacije gledam svaki da
n gdje ljudi auto koje u desnoj vozi 90 pretiču 100 na sat pa to traje minutama a ne sekundama kao što bi trebalo,pa se tako i dešavaju kolone i sudari, naime u nas 80% ljudi ne zna da lijeva traka nije vozna nego preticajna i da je obaveza preticanje obaviti što je prije moguće i vratiti se u desnu, a po svojim obranama ekipe iz lijeve mislim da si i ti jedan od njih
Prikaži još ↓
tutek!
02.9.2024.
Odustani
Profiću, vidim i ja te što sa 100 pretiču kamione koji voze 90. Npr. autobus, kojemu je tih 11% razlike u brzini puno za njegov vozni red i mora to napraviti. I
pri tom ne krši nikakav zakon, a realno u tom slučaju pretjecanje može potrajati oko pola minute. Naravno, kad se iza njega skupi još nekoliko vozila koja također krenu u pretjecanje, dok se svi izredaju može proći nekoliko minuta. No to ne znači da je to vožnja lijevom trakom ako se nakon pretjecanja vrati na SLOBODNI dio desne trake, kojeg često NEMA pa si primoran nastaviti lijevom dok se ne ukaže prostor na desnoj. Dakle ne pričam o kamperima u lijevoj nego o potpuno legalnom i zakonitom pretjecanju sa 10km/h razlike.Ti kao profić zaboravljaš da ima kategorija vozila koja NE SMIJU iznad neke brzine no također po zakonu SMIJU preticati još sporija vozila. Ti kao profić također moraš poštivati ograničenje, pa ako je to 130 NE SMIJEŠ voziti iznad toga niti prilikom pretjecanja. To što ne postoji kazna za npr. izmjerenih 150 ne znači da je to legalno. Dakle pretjecanje treba obaviti što prije ali NE brzinom IZNAD ograničenja. To što ćemo i ti i ja stisnuti gas kod pretjecanja ne znači da je to po propisu. I da ti se pri spomenutih 150 nešto desi na ograničenju 130 i te kako bi bio bar djelomično kriv za nesreću. I zaboravio si brojna (nepotrebna, besmislena a često i opasna) ograničenja na našim auticestama manja od 130, čak ima situacija kad zbog malo kišice osvane 60 ili 40.
Prikaži još ↓
dccro
02.9.2024.
Odustani
do 100 se tolerira 10kmh više, a iznad 100 ide 10% tako da smiješ voziti preko ograničenja. znam ja vrlo dobro tko i koliko smije voziti, a mi smo otišli daleko
u temu, ovdje na videu se jasno vidi u desnoj traci bus koji vozi 90-100 a lijeva traka je puna osobnih automobila , što znači da netko pretiče sa 105 ili 110 a može bez ikakvih posljedica voziti i 143. na našim cestama su najveća ugroza umirovljenici koji nemaju nikakve motoričke sposobnosti a o prometnim pravilima da i ne govorim, i turisti koji u svojim matičnim državama 95% vremena koriste gradski prijevoz pa dođu u hrvatsku i iznajme automobil, pa ako je ograničenje 70, on vozi 40 da bi uspio slikat sve okolo a takvi su i na autocesti jer inače ne voze i boje se voziti brže
Prikaži još ↓
tutek!
03.9.2024.
Odustani
dccro, zaboravljaš najbitnije: ograničenje nije obavezna brzina nego maksimalna iznad koje si u prekršaju. Sporije od ograničenja smiješ, brže ne. Dakle, onaj k
oji vozi tvojih 143 (ne znam čemu toliko kad je jednako nekažnjivo i 155 ako je dozvoljeno 130) je U PREKRŠAJU, za koju ga neće kaznuti policija radarom, ali vozi nedozvoljenom brzinom. U slučaju nesreće i dokazivanja (procjene) da je vozio iznad ograničenja bit će određenim dijelom kriv. Upravo zato što se nije držao ograničenja. Po tvom krivom tumačenju niti da voziš 200 tamo gdje si siguran da nema policije/kamera ne ugrožavaš nikoga. I malo izmišljaš o turistima, ima onih koji smetaju svojom sporom vožnjom, ali daleko ih je manje nego ti opisuješ. Turisti iz naprednijih zemalja od naše kad vidi ograničenje recimo 130 onda ne kalkulira koliko najviše smije a da ne dobije kaznu nego mu je jednostavnije toliko i voziti. A to je jedino zakonski ispravno.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .