Na jugu ništa novo. Doživotnu zabranu upravljanja. Policijski nadzor nad budalom.U K.Sućurcu mi je rodbina i dobro mi je poznat prijelaz. Rampa bi trebala obavezno + svjetlosna i zvučna signalizacija.Da takva kompozicija izleti sa tračnica bio bi show, jer prolazi kroz prilično naseljeno područje.
STorm5
14.12.2023.
Odustani
E pa nije to taj prijelaz na koji misliš. Taj ima i rampu i svjetlosnu i zvučnu signalizaciju i u naseljenom je mjestu i kroz njega vozi vlak za ZG. Ovo je prij
elaz kraj jednog velikog trgovačkog centra u industrijskoj zoni Sućurca. Rijetko tu prođem kad idem skratiti put i uvijek se pitam da li ta pruga uopće funkcionira jer nema nikakve rampe ni oznake. Očigledno služi samo za prijevoz INI-nog tereta. Oko nje nema ničega...napuštene barake i trava i točno izgleda kao da ne funkcionira.
Prikaži još ↓
Jagoda jagoda
14.12.2023.
Odustani
STorm5 ide , ide i te kako! Osobno sam se uvjerila u to. Svi mi koji živimo u blizini to znamo. Tamo se dovozi i odvozi plin! Često iden pa vidin.
rescueST
14.12.2023.
Odustani
Newcomer22; ovaj prijelaz ti očito nije dobro poznat...ovom prugom vlak ako prođe 3 puta tjedno, puno sam reka. To je odvojak od glavne pruge, i taj kolosijeku
služi isključivo za potrebe INE, i nekad davno cementare... Vlak prilikom dolaska ide unatrag, odnosno lokomotiva gura vagone ispred sebe, a prilikom dolaska na taj prijelaz manevristi osiguravaju prijelaz. Prilikom izlaska lokomotiva ide prva, i opet su na čelu vlaka manevristi koji signaliziraju strojovođi za prolazak preko ŽCP-a.
Prikaži još ↓
Newcomer22
14.12.2023.
Odustani
Aha. Sad znam o kojem je prijelazu riječ. Svejedno treba biti oprezan.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .