Obavijesti

Tech

Komentari 9

Nevera testirana na zimu: 'Naši sustavi mogu pouzdano raditi čak i u ekstremnim uvjetima'

Nevera testirana na zimu: 'Naši sustavi mogu pouzdano raditi čak i u ekstremnim uvjetima'
4

Rimac tim se uputio u Švedsku kako bi potvrdio rezultate koje su prethodno postigli na cesti, na stazama i u klimatskim komorama

Rimac tim je u Ožujku s Neverom završio dva intenzivna tjedna zimskih testiranja u Pirellijevom centru Sottozero u blizini Arktičkog kruga u Švedskoj. S neuobičajeno toplim dnevnim temperaturama, Rimac tim proveo je vrijeme testirajući noću kada su temperature bile na najekstremnije, podešavajući sustave poput ABS-a, ESP-a i torque vectoringa, a prije isporuke prvih serijskih automobila.

POGLEDAJTE VIDEO:

Nakon nekoliko godina simulacija i testiranja na stazama, i u testim centrima diljem Europe, potpuno električni Rimac Nevera od 1914 KS već je prošao homologacijske crash testove za SAD i EU, serijska proizvodnja je u tijeku, a isporuke kupcima diljem svijeta počet će u sljedećih nekoliko mjeseci. No, kako bi osigurali da svaki sustav upravljanja savršeno funkcionira u svim uvjetima, Rimac tim se uputio u Švedsku kako bi potvrdio rezultate koje su prethodno postigli na cesti, na stazama i u klimatskim komorama.

Ovo okruženje bila je idealna prilika za testiranje Nevere na preporučenim zimskim gumama – Pirelli P Zero Winter. Gumu odlikuje posebna oznaka na bočnoj strani koja svjedoči o zajedničkom razvoju koji je Pirelli proveo u partnerstvu s Rimcem. Standardne 'ljetne' gume Nevere su Michelin Pilot Sport 4S.

Patrik (16) izradio svojeg Teslu u djedovoj radionici: Svaki vikend putovao sam u Rijeku
Patrik (16) izradio svojeg Teslu u djedovoj radionici: Svaki vikend putovao sam u Rijeku

Miroslav Zrnčević, glavni razvojni i testni vozač, rekao je: „Testiranje na podlozi s niskim prianjanjem omogućuje nam dosljedna i točna zapažanja o tome kako naši sustavi rade na niskim temperaturama. Stvari se događaju puno sporije nego na asfaltu, a imamo lijepe, ujednačene, glatke staze za rukovanje tako da znamo da na podatke koje dobijemo ne utječu nesavršenosti površine ili promjene temperature. Nakon ova dva tjedna testiranja, sretni smo što vidimo točno rezultate koje smo željeli postići.“

Mate Rimac, izvršni direktor Rimac grupe, rekao je: „Za nas je ovaj proces testiranja u ekstremnim uvjetima bio prilika za usavršavanje Nevere, osiguravajući da je savršena prije prvih isporuka vlasnicima. Čak i nakon dva tjedna provedena na temperaturama od oko -15°C i prilično zahtjevnog režima testiranja, naš prototip je zadovoljio ostvarujući 100% očekivane rezultate, tako da znamo da svi naši temeljni sustavi mogu pouzdano raditi čak i u ekstremnim uvjetima.

Rimac Nevera dojurila u GTA 5
Rimac Nevera dojurila u GTA 5

Ono što smo također željeli postići je razviti supersportski automobil kojeg može voziti i u njemu uživati i netko tko I nije najiskusniji vozač. Pronalaženje ravnoteže stvaranja uzbudljive, vozaču prilagodljive, ali sigurne vožnje u automobilu od 1914 KS s četiri neovisna elektromotora, naš je cilj od prvog dana, a kako se testiranje bliži kraju, mogu sa sigurnošću reći da je to upravo ono što smo postigli s Neverom.”

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 9
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Kineska firma napravila hibridni auto, a u gepeku - helikopter!
PRVI AUTO S HELIKOPTEROM

Kineska firma napravila hibridni auto, a u gepeku - helikopter!

Xpeng AeroHT predstavio je automobil koji ima šest kotača, izgleda futuristički, koristi revolucionarnu bateriju, ali ima i nesvakidašnju dodatnu opremu
Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s
RAZVOJ MREŽE

Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s

Ključne prednosti 5.5G tehnologije su još niža latencija i znatno veća učinkovitost u smislu potrošnje energije, a sve to zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja postaje sastavni dio mrežne infrastrukture.