Da ne ponavljam komentare od prve nesreće, mogu jedino potpisati da ako ozbiljno ne pristupe u oba slučaja , treći će slučaj iz dugogodišnjeg iskustva biti katastrofa. Evidentno je da čovjek ima traumu prošlog slučaja( nije vjerojatno obavio ponovni liječnički, , niti znaju kako se uklanjaju takve traume), a pripremama za let po priloženom, prilazi strahovito neozbiljno. Čovjeku treba pomoći da ne pogine bez veze, bolje da se živ ljut, nego mrtav s osmjehom. Što se tiče komentara o Migu i ovog gospodina, takvi modu prići Mig.u najbliže 20 metara sve bliže je opasno za njega i avion.
Bo
Boogey
01.9.2019.
Odustani
Sto je covjek kriv sto je prvi put imao mehanicki kvar a drugi put kvar na pokazivacu goriva.Jednostavno nije imao srece nije pilot kriv.Pitajte vrhunske pilote
koji lete godinama koliko su nesreca imali i ovakvih kvarova,iznenadili bi se,samo sto se o svemu ne pise.
Prikaži još ↓
da
darko122
01.9.2019.
Odustani
Boogey: Dok agencija za istraživanje zrakoplovnih nesreća ne donese, po proceduri, sve potrebne zaključke i ne utvrdi uzroke do tada ne možemo znati ni uzrok n
i krivca, niti donositi zaključak da je odgovoran pilot ili tehnika. No dok se slučaj istražuje, potrebno je pridržavati se preventivnih mjera i prema posadi i prema tehnici i prema svim sudionicima nesreće, kako bi se izbjegle moguće buduće nesreće.Iz tog razloga, poslije prve nesreće, do prvog preliminarnog izvješča Agencije za istraživanje zrakoplovnih nesreća ,posade bi morale imati privremenu zabranu letenja, a pilotska i tehnička dokumentacija zaštićena i dostupna samo istražiteljima.Budući da se radi o malim avionima za potrebe aeroklubova i škola, gdje posade obavljaju i dio mehaničarskih poslova, tim je privremena zabrana letenja posadi (pilotu)opravdana. Ako se prihvati način rada "na časnu rijeć" nažalost završiti će sigurno katastrofom ovog ili nekog drugog pilota, a mogli smo ju spriječiti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .