Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Pohlepa i pohlepa,što vrijedi skoro 40000eura na tom Golfu.Nekad je Golf 2 novi diesel koštao u TASu 15000 maraka a za ondašnje vrijeme to je bio top auto,a danas 40000eurića ,ma užas
Hs
Lol kad si se zadnji put vozio u novom autu od 184ks ili vise?
mali zeleni prigorec
Nekad Golf 2 imao dodatnu opremu "upaljač", a sad u seriskoj grije jaj...
Rafo
Pa ne možeš uspoređivati osnovni Golf 2 s najslabijim motorom i današnji Golf s hrpom opreme i uređaja i tri puta jačim motorom.
Dk
Ajde ,što mislite koliko taj Das Auto košta u proizvodnji recimo??
Dk
Nebi bila ta cijena da se ne kupuje.
Dk
Ma sve stoji tuna ,sve je uglavnom precijenjeno
Rafo
Velik dio cijene koštanja (tvorničke cijene) su troškovi reklame, promocije, razvojnih kapaciteta, sve češćih novih modela (jer kupci to traže) koji onda izisku Prikaži još ↓
Dk
Ne žele to kupci nego dizajneri a kupcima se nameće.
Rafo
Da kupci to ne žele, ne bi kupovali, ili bi bar kupovali rjeđe i više birali. Većina kupaca želi model koji nije stariji od godine dana i da ima hrpu dodatne op Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .