Pohlepa i pohlepa,što vrijedi skoro 40000eura na tom Golfu.Nekad je Golf 2 novi diesel koštao u TASu 15000 maraka a za ondašnje vrijeme to je bio top auto,a danas 40000eurića ,ma užas
Hs
Hristos se rodi
05.9.2018.
Odustani
Lol kad si se zadnji put vozio u novom autu od 184ks ili vise?
mali zeleni prigorec
05.9.2018.
Odustani
Nekad Golf 2 imao dodatnu opremu "upaljač", a sad u seriskoj grije jaj...
Rafo
05.9.2018.
Odustani
Pa ne možeš uspoređivati osnovni Golf 2 s najslabijim motorom i današnji Golf s hrpom opreme i uređaja i tri puta jačim motorom.
Dk
Deaktivirani korisnik
05.9.2018.
Odustani
Ajde ,što mislite koliko taj Das Auto košta u proizvodnji recimo??
Dk
Deaktivirani korisnik
05.9.2018.
Odustani
Nebi bila ta cijena da se ne kupuje.
Dk
Deaktivirani korisnik
05.9.2018.
Odustani
Ma sve stoji tuna ,sve je uglavnom precijenjeno
Rafo
05.9.2018.
Odustani
Velik dio cijene koštanja (tvorničke cijene) su troškovi reklame, promocije, razvojnih kapaciteta, sve češćih novih modela (jer kupci to traže) koji onda izisku
ju nove alate, strojeve, proizvodne linije, razna testiranja i atestiranja, rezervne dijelove (kojih ima sve više i čije skladištenje isto košta), osposobljavanje servisera za te nove modele i t.d. Na visoku cijenu utječu i beskonačne opcije opremanja i varijanti modela. Kada bi se računala samo proizvodna cijena (čisti rad i materijal) auti bi bili puno jeftiniji. I kada bi se jedan isti model zadržao u proizvodnji pet ili čak deset godina, bez većih izmjena, kao što je bilo ne tako davno, i cijena bi bila niža. Naravno, kupci žele nove modele što češće, žele što noviju tehnologiju, žele što više opcija dodatne opreme, žele što više varijanti modela, što više tipova auta, a razvoj i promjenu modela zahtijevaju i sve stroži propisi. A gdje su tu još i transportni troškovi, zarade prodavača, servisa, troškovi sve dužih jamstvenih rokova, uključenih "besplatnih" redovnih servisa, besplatnih promotivnih paketa opreme...Sve se to plaća.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.9.2018.
Odustani
Ne žele to kupci nego dizajneri a kupcima se nameće.
Rafo
07.9.2018.
Odustani
Da kupci to ne žele, ne bi kupovali, ili bi bar kupovali rjeđe i više birali. Većina kupaca želi model koji nije stariji od godine dana i da ima hrpu dodatne op
reme, a obavezno mora imati modernu armaturu s mekanom plastikom i što većim dodirnim ekranom i t.d. Dizajneri nastoje oblikovati auto onako kako smatraju da će podići željama kupaca.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .