Jelda... I meni je to cudno! Odredjeni "ljudi" sigurno znaju di je!
crobern
19.5.2016.
Odustani
nije avion, nego krhotine. nekad je bio avion.
jo
jope82
19.5.2016.
Odustani
Nasurpot suprotnom mišljenju, i crna kutija može biti uništena.
mi
miko2312
19.5.2016.
Odustani
neznam dali znadete a siguran sam da 99.96% vas ne zna da avion kad leti preko oceana,mozda nije slucaj sa ovim avionom ali samo kazem, da ga nijedan radar ne v
idi i da avion nije pracen, vec piloti pricaju sa najblizom kontrolom leta preko visoko frekventne mreze, znaci jake mreze koja sluzi za komunikaciju za velike udaljenosti, neznam za ovaj avion di je pao ali mozda je bas pao di nema radara, tako da ako ikada budete letili i budete 50 milja udaljeni od najblizeg kopna znajte da ste nevidljivi i da vas kontrola leta ne vidi vise i piloti svakih neznam 20 ak minuta javljaju lokaciju preko te mreze sto sam spomenio, tako da avion moze i skrenit sa kursa nitko to nece skuzit sve dok ne dođe vrjeme kad ga kontrola leta ocekuje da ga vidi na radaru a njega nema....
Prikaži još ↓
crobern
20.5.2016.
Odustani
HAHAHAHa, daj odi spavat.
crobern
20.5.2016.
Odustani
Zsto ne bi bio pracen? Svaki avion je pracen pa bilo gdje da se nalazi. Ovaj avion je se okreno za 90Stupnjeva i zatim se okrenu 2 puta za 360 Stupnjeva u drugo
m smijeru. Onda je izgubio na visini 6900 metara od ukupnih 11.000 metara i zatim je nestao sa radara. Pilot se niti jednom nije javio Skyguied-u na upite sto se desava a ti sad tvrdis da se pilot cuje sa skyguidom i a da se avion ne vidi na radaru kad je preko oceana. PS: avion nije letio preko oceana. Prestani pricati lovacke price i prestani se sramotiti.
Prikaži još ↓
mi
miko2312
20.5.2016.
Odustani
crobern drugi red pocni citat od osmog znaka, moj komentar, i shvatit ces, ovaj avion je mozda bio u dometu radara pa su vidili sta se desava, doduse jeste sigu
rno kad je vec bio blizu granice, ja sam govorio za druge avione, i nije svaki avion pracen pa di god se nalazi
That system currently also requires a ground station within 250 miles to pick up its signals—and therefore cannot be used over the sea. It does, however, have an air-to-air capability designed for use in environments like the ocean that allows aircraft to “see” each other—the FAA is now trying out this technique. znaci za GPS lociranje, da ti ne kopiram sve.....Aircraft are tracked over the ocean as pilots report their positions via long-wave high frequency (HF) radios. Unlike radios that operate in the very high frequency (VHF) and ultra-high frequency (UHF) bands, HF radios are not limited by line-of-sight because their radio waves bounce off the Earth’s ionosphere. i to bas za A320 pa mi ti pricaj o nekom lociranju i tako te neke bajke to sto gledas na flightradar24 avion kako leti mozda je vec pao u ocean a tamo jos leti, jer je registrovan let i ruta pa ga flightradar24 prati dok je u tih 250 milja unutar zemljanih radara, a kad izadje onda flightradar24 nastavi po planu leta da pokazuje di je avion, bar ja tak mislim, jer nema teorije da avion prate kao je iznad oceana negdi u sredini
Prikaži još ↓
mi
miko2312
20.5.2016.
Odustani
It does, however, have an air-to-air capability designed for use in environments like the ocean that allows aircraft to “see” each other..a za ovo nisam siguran
ali mislim da se radi o TCAS(traffic collision avoidance system, a ni to ne radi ako je transponder iskljucen, opet se mogu sudariti u zraku, kao sto vec jesu se jednom sudarili oba bili opremljeni sa TCAS a ovo jednom nije radio transponder a s time ni TCAS i bum...samo kao sto rece neznam dali su u toj recenici mislili na TCAS ili nesto drugo....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .