Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

zv
Ovaj rotor je od samog početka gradnje " nedefiniran" i NIKADA nije pojašnjeno (ni u auto školi) kako se vozi u rotoru i izlazi iz rotora (osobito izlazi). Svaki vozač s kojim sam razgovarao o tom pitanju ima različita tumačenja ! Najveći je problem što vozili iz srednje trake u rotoru "smije "izaći iz rotor u krajnju lijevu , a istovremeno vozilo u krajnoj desnoj u rotoru vozi u krug (ima prednost ) Sve bi se riješilo sa punim linijama .Ova situacija odgovara samo osiguravajućim kućama jer nema isplate krivcima (a svi su krivi) .
ve
Ja bih to rješio sa linijama: tri trake (koje već postoje) i tri izlaza. Tko uđe na lijevoj traci izlazi na trećem izlazu, tko uđe po srednjoj - drugi izlaz, de Prikaži još ↓
zv
A kako će se prestrojavati ???? ova ti je verzija ----Ubitačna ___
bu
Şve je jasno, imate objašnjenje ako kliknete na "rotor remetinec".U kombinaciji više propisa sve će biti u redu.Najveći je problem prevelika brzina.Ograničenje Prikaži još ↓
MaliDino
NIKAD NE KRUZI DESNOM TRAKOM!!!! Kad izlazite ako ste u srednjoj pazite na desnu traku jer oni imaju prednost. I to je to.
zagabrija
uključiti se u promet na ovom rotoru je živa jeza
f1
pravila jasno postoje... no mišljenja sam da problem kreće od instruktora koji barem sad ove nove buduće vozače slabo vode u rotore... pogotovo taj rotor kod re Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .