na žalost, privatizacija, demokracija i evropska unija su omogućili da sve smeće sa zapada od autobusa završi u hrvatskoj, a korumpiranost u hrvatskoj da ti isti autobusi normalno prometuju na cestama, pa i da voze djecu na izlete...danas je puno onih koji su za desetke tisuća maraka, pa sada eura kupili krntije u njemačkoj, austriji ili negdje drugdje, opituarli ih, otvorili poduzeće i bez bilo kakove odgovornosti voze...a pojedinac kao korisnik teško može odabrati čime će se voziti na određenim pravcima... a tako je i sa radio taksijem u zagrebu... pogledajte na autobusnom kolodvoru, na željezničkom kolodvoru i na drugim većim stajalištima, ti ne možeš odabrati koji taxi će te voziti, nego onaj koji je na redu, pa bio on odmah na prvi pogled takav da ti niti malo ne ulijeva povjerenje... a mišljenja sam, ako ja plaćam vožnju, onda mogu odabrati i vozilo i vozača...pa ako treba i cijena biti drugačija, neka bude, a ne ti si prisiljen ući u neko vozilo koje sam nikada ne bi vozio... isto je i kod organiziranja izleta... uvijek se biraju firme po nekim nikad objašnjenim kriterijima i sa autobusima vrlo sumnjive ispravnosti i sa vozačima koji honorarno voze ture za izlete (sjetimo se slučaja sa vozačem hv-a)...vozač autobusa treba poznavati vozilo malo više od onog da samo zna gdje je mjenjač, gas i kočnica...
Jo
JosipBlecic
26.9.2014.
Odustani
Btw setra koja je imala nesrecu dode oko 500000 € i jedan je od najboljih autobusa
tinaaaa
26.9.2014.
Odustani
Sve je istina sto si napisao...moja bransa i nazalost sve istinito. Mnogo je buseva u kojima se svakodnevno vozimo, a ni remont im nebi pomogao
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .