Njena brodica nije bila PROPISNO osvijetljena, ali je znači ipak bila osvijetljena. Nisam ni pomislio da će slučajno policija biti kriva.
rescueST
19.9.2013.
Odustani
propisna signalizacija za brod je; jarbolno svijetlo (bijele boje), desno svijetlo (jasne zelene boje), lijevo svijetlo (jasne crvene boje) i krmeno svijetlo (b
ijele ili žute boje)...Brod koji plovi na motorni pogon mora imat bijelo svijetlo na katarki, brod na sidru mora upalit bijelo svijetlo... Ovo sve ovisi o duljini broda, ali u osvijetljenje broda ne spada svića kojom se mame lignje.
Prikaži još ↓
he
hemmeroid1000
19.9.2013.
Odustani
bla-bla... moj ujac Maxo Dundov je autor knjižice za polaganje B dozvole odnosno voditelj brodice iz čega si ti (ili sa NETA) to prepisao i sad prodaješ pamet!
da su plovili prilagođenom brzinom sigurno bi vidili kaić bez obzira kakva svjetla imao! 90% posto brodica i ribarica nema popaljena svjetla po propisima izuzevši Yachte i jedrilice i Chartera na kojim žarulje često izgaraju... tako da je baba pušila samo cigaretu a da su oni plovili normalnom brzinom sigurno bi je uočili! jer se većinom lignje love po mraku! (bar kod nas?!)
Prikaži još ↓
rescueST
19.9.2013.
Odustani
aha; tvoj ujac je autor, pa si ti odma spojen za njegov mozak...Znaći zato što je on autor knjige za voditelja brodice, to opravdava nepropisnu signalizaciju. A
jde ne sramoti ujaka s takvim komentarima, jer zašto je on pisa knjigu, ako je sve to nepotrebno? Ako te zanima, imam u užoj obitelji malu flotu, od skutera, glisera do jedrilice koja je u charteru, također imam i dosta članova obitelji koji navigaju, neki od njih su sa časničkim činovima...Da, lignje se love po mraku, a na koji način?
Prikaži još ↓
dipsy2010
19.9.2013.
Odustani
ali i dalje ostaje činjenica, a to jeda su plovili normalnom brzinom, do sudara ne bi došlo
rescueST
19.9.2013.
Odustani
dipsy; a kako ti misliš da bi brod zakočija? šta misliš da ima ABS, pa kad stisne kočnicu brod se ukopa? Ili da će brod skrenit u mistu...Brod ti koči kontriran
jem okretanja propele, a da bi to postiga prvo mora zaustavit pogon, pa prebacit u smjer kretanja vožnje krmom (manevar se zove "crash manoeuvre"), ali to ne zaustavlja brod trenutno, već ga inercija i dalje gura naprid dokle god ne prevlada snaga motora i vožnja krmom.
Prikaži još ↓
dipsy2010
20.9.2013.
Odustani
rescueST .... ja u kupe, a ti u špade.... ne spominjem kočenje nego samo vožnju umjerenom brzinom ....
da
dalbon
20.9.2013.
Odustani
rescueST sva ta signalizacija ti je na mjestu osim jedne stvari ovdje se radi o kaicu i po propisima moze bit i samo baterija i ko moze dokazat da li je osoba i
z kaica upalila svjetlo il bateriju al policija ce vjerojatno stavit kako joj odgovara
Prikaži još ↓
rescueST
20.9.2013.
Odustani
dipsy; a ti meni objasni šta je primjerena brzina? Šta su tribali ić na vesla da bi vidili neosvjetljeni brod? Neosvjetljeni brod ne možeš uoćit, pogotovo u sum
rak na tamnom moru kad je i većina kaića u nas ili modra ili prljavo-bila boja. Dalbon; i kaić mora bit propisno osvijetljen, a to je najmanje jedno bilo svitlo vidljivo s 360° (vidljivo sa svih strana), a ne nikako baterijska svjetiljka...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .