Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Dali je ružan-meni je, to je relativno,ali preskup je svakako,o tome nema rasprave.Nebih se u potpunosti složio sa komentarima da je potrošnja prevelika,ipak je tih 5,5 u gradskom režimu relativno dobar rezultat.Tko kaže da ima benzinca koji mu troši ispod 5 u gradu,taj laže.Namjerno sam napisao benzinca,jer common rail dizel nije za grad,posebno ne ovi novi sa DPF filterom.
MT
a zasto commom rail nije za grad? ja upravo takvog jednog vozim vec punih 10 godina samo u gradu i nije mu nista..150 tkm. uostalom, za sta je to mali 1.4 hdi a Prikaži još ↓
Dk
Prekomplicirano je da ti ja sad ovdje tumačim zašto nije,trebao bi znati neke osnove poput "rad na leru,egr ventil,filter čađe i njegovo čišćenje...)Ako si bez Prikaži još ↓
Dk
samo onaj tko nikad nije vozio novijeg dizela može reć da nije za grad
Dk
Vozim ga dečec,vozim.I znam kak ga treba voziti,za razliku od tebe.Kad ti dođe račun za promjenu injektora,onda ćeš vidjeti koliko si ušparal na gorivu... hehe
quadrolg
kolko znam nemaju svi hdi motori dpf filter, recimo 1.6hdi 90ks nema 1.6hdi 110ks ima, ili recimo 2.0hdi 110ks većinom nema a 2.2hdi ima svaki
Dk
Da,nemaju svi.Imaju oni noviji,koji ispunjavaju Euro 5 norme.Ali svi imaju egr ventil koji se neda zablokirat kao kod starijih dizela sa Euro 3.Kad auto radi na Prikaži još ↓
quadrolg
zato ja uvijek kupim benzinca, baš zbog tih stvari turbina,plivajući, fap filter, egr itd...
Dk
Volim vidjeti takav odgovor,jer sad se vračamo na početak priče,na moj komentar da dizeli nove generacije nisu za gradsku vožnju.Mislim da bi sa svakim prodanim Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .