Žirafe nema u Zagrebačkom zoološkom vrtu. Naši posjetitelji će imati mogućnost uz ulaznicu od 10 kuna vidjeti žirafu i obići pogone TOZ-a, potvrdio je direktor TOZ-a
Neobična rješenja iz TOZ-a: Zbog krize će nabaviti žirafu
Tvornica olovaka Zagreb (TOZ) Penkala odlučila je nabaviti - žirafu.
Tako barem stoji u financijskom izvještaju kojeg su 30. srpnja predali Zagrebačkoj burzi.
- U 2. kvartalu 2014. godine nije bilo transakcija izvan redovnog poslovanja. Zbog aktualne krize na tržištu nekretnina Društvo aktivno radi na iznalaženju mogućnosti kako bi se dijelovi nekretnina koji nisu u neposrednoj funkciji poslovanja stavili u funkciju privređivanja. S te strane u narednom razdoblju Društvo namjerava pokrenuti projekt nabave egzotične životinje (žirafa) za koju postoje odgovarajući smještajni kapaciteti, te bi se nakon ishođenja potrebnih dozvola mogle naplaćivati ulaznice za gledanje kako zainteresiranim domaćim posjetiteljima tako i stranim turistima - stoji u financijskom izvješću TOZ Penkale, pod 'Bilješke uz financijsko poslovanje'.
'Posjetitelji će za 10 kuna vidjeti žirafu i obići pogone TOZ-a'
Ovu neobičnu priču tportalu je potvrdio direktor TOZ-a Tihomir Lalić.
- TOZ posluje na velikoj lokaciji od čak 60 tisuća četvornih metara, a koristimo možda maksimalno dvije trećine prostora. S obzirom na zamrlo tržište nekretnina koje ne možemo prodati, a cijene najma su pale čak 50 posto, odlučili smo određene prostore staviti u funkciju. Pala nam je na pamet kupnja žirafe, jer te životinje nema u Zagrebačkom zoološkom vrtu. Naši posjetitelji će imati mogućnost uz ulaznicu od 10 kuna vidjeti žirafu i obići pogone TOZ-a - rekao je Lalić.
Već su sve izračunali, ishranu, održavanje...
Napomenuo je da su već o tome razgovarali i s predstavnicima Turističke zajednice. U TOZ-u još razmatraju odakle će se žirafa nabaviti, ali već su napravili sve kalkulacije: koliko će ih stajati žirafina ishrana, održavanje itd.
Ravnateljica ZOO-a: Ako je riječ o marketinškom triku, to je loše
- Ne znamo ništa o tome, ali dovesti tako
egzotičnu životinju nije mala stvar. Moraju postojati minimalni uvjeti, od
prostora, hrane, skrbi pa nadalje. Ako je riječ o marketinškom triku, mislim da
je to loše, jer su prošla vremena kada su životinje služile kao "maskote" - rekla nam je ravnateljica ZOO-a Davorke Maljković.