Reguliranje pojmova: Akcijska prodaja može trajati najduže 30 dana. Sezonsko sniženje moći će se provesti najviše tri puta godišnje te može trajati do 60 dana
Nema više manipulacije sa sniženjima i rasprodajama
Novi Zakon o zaštiti potrošača precizno regulira pojmove sniženja, akcija i rasprodaja čime su trgovci do sad često manipulirali. Za sve takve oblike prodaje zajedničko je isticanje dviju cijena i to redovne cijene i cijene tijekom trajanja sniženja, akcije ili rasprodaje. Akcijska prodaja može trajati najduže 30 dana. Sezonsko sniženje moći će se provesti najviše tri puta godišnje i započeti između 27. prosinca i 10. siječnja, 1. i 15. travnja i 10. i 25. kolovoza te može trajati najdulje 60 dana.
- Tako se sprječava narušavanje tržišnog natjecanja kao i zavaravanje potrošača, što se pokazalo da se događa u praksi. Namjera novih odredbi je bolje uređivanje toga područja od čega će koristi imati i potrošači i trgovci. Takvim se uređenjem želi spriječiti zavaravanje potrošača, ali i nelojalno postupanje od strane pojedinih trgovaca prema ostalim trgovcima - poručili su iz Ministarstva gospodarstva.
Zakon uređuje pravila prilikom sklapanja ugovora na daljinu i ugovora izvan poslovnih prostorija trgovaca. Nakon što je sklopljen ugovor, potrošaču se daje mogućnost da se predomisli bez navođenja razloga i to u roku od 14 dana. Isto tako, propisane su obveze kako trgovca tako i potrošača u slučaju raskida ugovora, a koje se odnose na povrat robe i uplaćenog iznosa.