Cemu su ugasili Concorde kada je potreba za nadzvucnim putovanjima i dalje prisutna? Steta najljepse "pticice" u povijesti zrakoplovstva.
rk
realova kopita zla
20.2.2014.
Odustani
ako se ne varam,Concorde ja zagađivao okoliš otprilike isto kao i nuklearna elektrana ?
pd
pdv
20.2.2014.
Odustani
concorde je bio jako nesiguran i loš,bio je brz al loš
Palmira
20.2.2014.
Odustani
Zato jer nije bio made in USA. Samo zato. @haisenberg&pdv - koje gluposti, ajme majko mila....
Dk
Deaktivirani korisnik
20.2.2014.
Odustani
@necu zvaku hocu kusur Concorde je bio vrlo nesiguran zrakoplov i zbog toga je prestao s letom.
@Haisenberg Nuklearne elektrane su čiste, ispuštaju samo vod
enu paru.
Prikaži još ↓
Palmira
20.2.2014.
Odustani
Concorde je bio "nesiguran " ajme provale, aeronautičkih stručnjaka ovdje ko' u priči..
Palmira
20.2.2014.
Odustani
Prava istina o Concordeu jest da su im ameri podmetali nogu gdje su stigli, i napokon su dočekali dan kad je JEDAN pao. Njihovi krševi od Beoinga i Mc donnel-do
uglasa padaju TJEDNO - pa nikome ne pada napamet "povlačenje" cjelokupne flote. Oh, btw FAA ima potpuno drugačija "pravila" igre kad se radi o njihovima, ili o strancima. I druga, ne manje bitna stvar o Concordeu - i tako mu se bližio kraj eksploatacijskog vijeka jer nisu građene nove ptice, a ove postojeće su sve prevalile 30-tu. Ali, kako god da okreneš jedna era je počela i završila s njime, i ameri se mogu objesit od jala što oni nikad pa niti onda neće imati veliki nadzvučni PUTNIČKI mlažnjak. Samo da povučem paralelu na borbeno zrakoplovstvo - F-22 je JEDVA prošao testove za nabavu u USAF i USN i to tek iz trwćwg pokušaja, a Ruski F/A-50 PAK je 10 puta bolji i triput jeftiniji zrakoplov sa letnim svojstvima o kojima sve ostale avijacije mogu samo sanjati.
Prikaži još ↓
u2
user_204031
20.2.2014.
Odustani
troškovi su bili dosta viši od zarade
ma
macakani1403
20.2.2014.
Odustani
Concorde jednostavno nije bio isplativ I gomilao je gubitke, a ostalo su sve price I pricice
Palmira
20.2.2014.
Odustani
Da, vjerojatno su zato bile liste čekanja za karte. Jer je bio neisplativ i nije bilo ljudi koji bi platili 4800 dolara za let. Ono što vam je "promaklo" je vje
rojatno to da su radi amera reducirali letove Paris/London - New York, ali su zao letjeli na druge destinacije pogotovo u Aziji. A tamo "mušterija" ne manjka i nema suludih propisa. Prema kojima je on "smio" razviti Mach 2.0 jedino na iznad Atlantika. Čime više put nije trajao sat i pol nego skoro 3, a tome dodaj i američku paranoju na svim aerodromima i glupe propise kontrole koje su "prodali" cijelom svijetu kad letiš za njihovu vukoje8inu. Što sada sve nije niti bitno, jer me baš zanima GDJE će njihovo mao čudo smjeti uopće razviti Mach 1.8? Kad je to zabranjeno za sve osim za lovce iznad američih "teritorija".
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .