Kod kupovine auta, uvijek treba u opcijama odabrati i rezervni kotač, ako ne onaj normalne veličine, onda bar onaj smanjeni. Doplata nije velika, neki put je i smiješno mala, samo nažalost ta opcija ne postoji kod svih auta. Ja sam prije 5-6 godina dobio rezervni kotač normalne dimenzije za samo 290 kn. Krpanje sprejom gotovo nikad ne uspije.
area 62
30.4.2018.
Odustani
Pa istina je da kupovinom novog auta možeš birati gumu ili onaj komplet sa pjenom, samo što rezervni košta 50 eu više. Ali ako imaš tubeless gume na autu sigurn
o ćeš doći i sa probušenim pneumatikom do prvog vulkanizera.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.4.2018.
Odustani
Sorry Rafo...krpanje sprayem gotovo uvijek uspije osim ako ti nije pukao ventil i uz uvjet da imaš tubeless gume.Pod time mislim na one u koje zbog 25 rupa vulk
anizer nije stavio zračnicu,pa dokle ide.Naravno da spray ne može biti star 5-6 godina.I pod uvjetom da se ne vadi ono što se zabilo u gumu.Čavao i sl.Ako ti netko nožem buši gume,to je već drugi problem.S napsrejanim gumama sam znao prijeći i do 3000 km.
Prikaži još ↓
sol
30.4.2018.
Odustani
Da dobijes kompresor za 50 kn iz kine, jedno pumpanje do pola i mos ga baciti, pumpa pa 150 puta ruknes i puna, isto kao sex::::))))
Dk
Deaktivirani korisnik
30.4.2018.
Odustani
zdrijebac:A odakle je pumpa?Sam si je napravio?? Ili je i ona Made in PRC ? Iz Njemačke sigurno nije...
sol
30.4.2018.
Odustani
Čuzdi: tubeles ide na przno, pa tubeles je samo guma bez zracnice, i isjece je felga, na 100 met, o cemu ti, ili si mislio na BOW, vojni koji pumpa i rupu od 10
cm::::))))
Prikaži još ↓
Rafo
30.4.2018.
Odustani
area 62, Čuzdimir- pa danas svi auti imaju tubeless gume. Ponavljam, ja sam dobio rezervni kotač normalne veličine za 290 kn, ali čak da košta i 50€ uvijek bih
doplatio za to (ako je moguće). Čak bih išao na to da ne bih ni kupio auto s kojim se ne može dobiti rezervni kotač. Jednom sam krpao gumu sprejom, pjena se nije ravnomjerno raširila po cijelom kotaču, iako sam odmah vozio, vulkanizer nije više mogao izbalansirati kotač i na kraju sam morao kupiti dvije nove gume. Zapravo, uz rezervni kotač, najbolje je imati još i komplet za krpanje gume (ljepilo, čepove i alat za utiskivanje čepa) i pumpu. Ja sam znao time zakrpati gumu i nakon toga prijeći još tisuće i tisuće km kao da je zakrpana kod vulkanizera.
Prikaži još ↓
sol
30.4.2018.
Odustani
Kuda se vi svi vozite, ja nisam krpao ni mjenjao gumu godinama, ne znam dali je i napunpana ali imam pmpu i to cacinu, pravu!
Rafo
30.4.2018.
Odustani
Dobro, nisam ni ja imao probušenu gumu već možda desetak i više godina, ali jednom sam u svojoj ulici naišao na dasku s više čavala, jednom sam noću naišao na r
azbijen poklopac šahta, jednom sam probušio gumu na neasfaltiranom parkiralištu... Statistički gledano, danas se guma probuši jednom na svakih 100 000 km.
Prikaži još ↓
bl
blackeagle
30.4.2018.
Odustani
s tubeless gumom do vulkanizera? Pa u 50m je guma gotova ako je skroz prazna. Vjerojatno si mislio na runflat gumu, s kojom možeš prijeći 80 ili kolko već km na
praznoj, ali ju isto možeš baciti kad dođeš do vulkanizera... I onda još nećeš niš moć jer velika većina vulkanizera nema runflat gume na stanju... pjena pomaže, ali ne uvijek. A ako je neko baksuz, neće ni sprej pomoći ni rezervna guma jer će biti prazna u slučaju da ju treba :D
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.4.2018.
Odustani
Imam rezervnu gumu i kompresor kupljen u A početkom 90-tih, dela ko singerica. Mada najveći problem kod mene nije da ne znam promijeniti gumu, jer to sam išla
raditi doma da vidim kak treba, nek problem su šrafi koje nebrem odšarafiti:) Tak da dođe kak i da ne znam.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .