Obnovljeni Passat je blago poboljšan u mnogim sitnim detaljima. Nema tu ničeg senzacionalnog no kad sve spojite u cjelinu, teško mu je naći jednu ozbiljniju zamjerku zamjerku
Ne odskače ničim, ali na kraju priče novi Passat je vrhunski
Redizajnirani Passat samo se detaljima razlikuje od prethodnika no ti detalji čine razliku. Poboljšan, štedljiviji motor uglađenijeg rada, bolja sjedala, klimatizacija, infotainment, sustavi pomoći u vožnji i još mnogo drugih detalja skrivenih ispod karoserije čine obnovljeni Passat osjetno boljim od prethodnika. I dalje nije auto spektakularnih detalja, no kad se sve zbroji, teško je naći bolju alternativu u srednjoj klasi.
Motor u kombinaciji s automatskim mjenjačem radi besprijekorno i dojam je da je dosta jači od deklariranih 150 KS, performanse su na granici sa sportskima, a potrošnja na testu s 5,7 l/100 km vrhunska.
Ovjes je vrlo udoban, no kad poželite voziti brže, shvatit ćete da rijetko koji auto u klasi to može kao Passat. Za pohvalu je i udobnost sjedala kao i niska razina buke tijekom vožnje .Materijali su vrlo kvalitetni, a poboljšani infotainment je bogatiji funkcijama i jednostavniji.
Jedino što nije idealno je cijena. Čak 290.000 kuna za auto koji ima prosječnu opremu i “srednji” dizelski motor poprilična je cifra. No u praksi Passat vrijedi svake lipe.
dimenzije: 478x183x148 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4 l/100 km
cijena: 290.676 kn (testni model), 217.203 kn (osnovni model)
Testirani Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Business u opremi ima LED svjetla, alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, dodirni zaslon s navigacijskim sustavom, dvozonski automatski klima-uređaj...