Odvajanje i posvecivanje paznje pojedinoj djeci jer su se u odredenoj dobi pokazali "vise"...cega vise ? radoznalosti.i odmah su geniji i odvoji ti ih od "ostale" djece je "divno"."napredak "covjecanstva u svakom slucaju..sva su djeca radoznala netko prije netko kasnije.sva su djeca ista.ista.samo ovisi o okolini kako ce se razvijati.sva djeca imaju dar za nesto vise.sva.ali to razvijaju sami kad za to dode vrijeme.psihologija tu grijesi.zamislite sebe.vratite se sto vise u djetinjstvo.vjerovatno bi mnogi krenuli drugim putem da su birali sami.i zato neki razviju se i u 40 godini.slobodni od utjecaja.ovo odvajanje u posebne vrtice kao zbog nadarenosti je robotizam...
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
slazem se. treba djecu jednostavno odgajati kao da su sva i nadarena i ne. djeca bi trebala sama razviti samo-motivirajuci nagon za samo-poticajem i radoznalosc
u, znanjem itd. danas se djecu previse gura stimulirajuci od svih: skole, roditelja, institucija itd.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
Bojim se da griješiš i to jako. Jedno je emotivna (ne) zrelost takve djece i socijalne vještine a drugo je njihov intelektualni razvoj. Takvim nadarenima je uža
sno dosadno ako je sadržaj prosječan-brzo ovladaju materijom i što onda ??? A prosječni ne mogu pratiti njihov ritam. To ti je druga strana "prilagodjenog programa", pozitivna ideja
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
I? Koja je poanta? treba li cijeli sistem mijenjati zbog nadprosjecnih? A da budemo iskreni .... dvojica prijatelja koje znam su nadprosjecni - za vrijeme skole
vrlo vrlo arogantne osobe ... specijalni programi ... danas? Danas su nigdje. Zasto? zato sto su naucili da im se sve prilagodava jer oni su nadareni. Zasto ih jednostavno ne nauciti da se socijalno prilagode i da se sami nauce "kopati" po sistemu da bi sebe motivirali i ne postati destruktivan? Na kraju krajeva ... svi to isto moramo uciti - zasto ne i oni - ti nadareni?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
Ruzjice, cijeli sistem skolstva kod nas inace treba mijenjati, ne samo zbog darovitih ;). To sto ti poznajes 2 ovakvih onakvih ne dokazuje nista i nije nikakav
argument ničemu. Šteta je ostaviti takav dar (rijedak) neiskorištenim. Mislim da bi svatko od nas rado imao jako pametnog i načitanog doktora ili znao da mu je stroj na kojem radi programirao super pametan inžinjer... ali kako rekoh ovo društvo voli ugušiti sve što je nadprosječno jer se osjećaju ugroženi
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
motivirati djecu i uciti ih da sami nauce traziti put je jedno a drugo je uciti ih da ce uspjeti tako sto im roditelji/skola / institucije ukazuju put. Razlika
izmedu uciti ih loviti ribu ili stavljati im istu svaki dan na tanjur. A sto se skolstva tice, zbog prirode posla promijenila sam 4 zemlje, od cega djeca poznaju skolski sistem u 2: mogu ti samo reci - skola ovakva ili onakva - sve se na kraju svodi na samo-motivaciju i pozitivnu sredinu. I iz starih sistema poteklo je dosta darovitih ljudi. tako da isto ne trebamo generalizirati da su nasi sistemi losi. Danas je drustvo i previse child-focused.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
Ti kao "nadprosjecni" nece se ugusiti zato sto ih tako tretiramo.kao jednake.gusimo ih u cemu ? Svoju nadarenost za nesto nece izgubiti.a svi su nadareni za nes
to.okolina.tu mislim na sve ih forsira.odvaja i oblikuje.a djeci treba prostora.na sve reagiramo.borimo se za jednakost.a gusimo druge jer da neki kao nebi bili uguseni..lp
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
R, oh jako se slazeem da je drustvo otislo predaleko u fokusiranju na djecu. Po mom sudu to je otislo vec u pomalo pogubljeno podilazenje. Ne moramo se sloziti
ovo za programe za darovite, ja ipak stojim kod misljenja da je za njih poticajnije poticajna okolina kao i za svakoga ali ovo bi bilo za njihov nivo. Metodologija koju spominjes da bi netko za njih sve radio mi nije jasna jer je to upravo kontra nacelu koje bi se primjenilo a to je potaknuti ih na samostalnost. Ovaj dio kako su i prije... opet nije mi neki argument jer u skladu s tim ne znam, romska djeca zive u losim higijenskim uvjetima pa budu zdravi. To je taj tip argumenta
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
Mira, da ovo sto pises je tocno taj odraz osjecaja ugroze :). Cega se bojis ? Po cemu bi skupina od 5 djece koja ima npr dodatne zadatke iz matematike ili kines
kog jezika "ugušila" drugu djecu ??? I ne, nismo svi talentirani za nesto to je samozavaravanje. Vecina nas je prosjek a znas sto to znaci?? Da smo osrednji i vecinu toga sto radimo cemo napraviti osrednje. I da tko uz osrednjost ima tastinu i sujetu jaku - taj se grozi nadarenih i sposobnij
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.12.2017.
Odustani
Cega se ja bojim.nicega ;) strah blokira i imaginaran je.da svi ljudi .djeca tema su djeca su sami po sebi jedinke i talentirani su.samo sto to neki pokazuju pr
ije.neki kasnije.ovim sistemom obrazovanja mi radimo odvajanje.talent se ne gubi sjedeci u razredu sa trenutno " netalentiranim"..
Prikaži još ↓
MM
Mara Maric
06.12.2017.
Odustani
Sva djeca i jesu nadarena a, dal ce takva ostati i napredovati iskljucivo ovisi o roditeljima i njihovom bavljenju sa tom djecom jer ovakav nakaradni sustav rad
i sve da ih gurne na dno i pretvori u poslušnike
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .