Je li ovo najljepša blagdanska reklama ikad napravljena? Nećete ostati ravnodušni
Teme kao što su vjera i nada, briga jednih o drugima i globalna zbivanja u fokusu su božićnih reklama Erste banke. Već pet godina njihove jedinstvene reklame imaju milijunske preglede, a što ih čini tako posebnima, uvjerite se sami
Jedan od prvih znakova da nam se bliži blagdansko doba definitivno su božićne reklame. Mnogo je razloga zbog kojih ljudi toliko uživaju u njima, a jedan od glavnih je da nas nostalgične scene i melodije podsjećaju na, za mnoge, najljepše doba godine. Uključujući, naravno, pregršt ukusne hrane te druženje s prijateljima i obitelji. Božićne reklame vraćaju nas u djetinjstvo i prizivaju sretna sjećanja, koja često ožive baš u vrijeme Božića.
Posebne su i po tome što se kroz njih provlače i svjetske situacije, kao što je trenutno, primjerice, energetska kriza, i upozoravaju na ono što je zaista važno, a to je zajedništvo. Prikupili smo, zbog toga, nekoliko poučnih, ali i najgledanijih božićnih reklama, u kojima ćete, sigurni smo, uživati!
Vjeruj u ljubav i Božić
Kako bi svake godine prenijela dašak blagdanskog duha i pozitive te vjere u bolju budućnost, Erste banka je 2018. godine počela seriju jedinstvenih božićnih reklama. U prvoj reklami ježić Henry je u glavnoj ulozi, a poruka reklame definitivno je ta da ljepota različitosti, nažalost, često nije prepoznata iz prve. No ako postoji volja i ljubav, kao u slučaju ježića Henryja i njegovih prijatelja, uvijek se pronađe način za prihvaćanje svakog vrijednog pojedinca u zajednicu. I zato, vjerujte u ljubav i čaroliju Božića!
Trudi se i ne odustaj
Samo godinu dana kasnije, u novoj ulozi Erste božićnih reklama, pčelica Hanna pokazuje nam koliko je u životu važna vjera u sebe. A s obzirom na to da smo u blagdansko doba nekako svi puni vjere u bolje sutra, tako i pčelica Hanna u reklami pokušava približiti načine na koje svatko od nas može realizirati svoje želje i snove uz samo malo vjere u sebe!
Božić u godini korone
Nakon ježića Henryja i pčelice Hanne, koji su ukupno pregledani 180 milijuna puta, uspjeh treće reklame Erste banke bio je zajamčen! Naime, 2020. godina za mnoge je bila specifična upravo zbog pandemije. No i ta pandemija ipak nas je nešto naučila, a to je da je briga o drugima izrazito važna. Time se vodila i glavna junakinja reklame, Marie, inače optimistična i živahna medicinska sestra, koja ne želi prihvatiti da se skladatelj Edgar sve više povlači zbog progresivnoga gubitka sluha. No uz njenu i pomoć drugih, uspjela je osvojiti Edgarovo srce i priuštiti mu jedinstven Božić. Kako joj je to pošlo za rukom, otkrijte sami!
- Osnovne teme te godine bile su usamljenost i izolacija, s kojima se često susrećemo baš tijekom božićne sezone, kad trebamo bliske kontakte s prijateljima i obitelji. Željeli smo ovom reklamom pokazati što je sve moguće kad se ljudi zauzimaju jedni za druge i tad, više nego ikad, vjeruju u sebe i druge - rekli su nam u Erste banci.
Male stvari čine razliku
U idućoj, dirljivoj i iskrenoj reklami Erste banke, glavni lik Jakub pokazuje kako svi možemo pozitivno pridonijeti boljoj budućnosti naše djece i pritom im dati temelj za nadu i bolje sutra. Reklama se bavi klimatskim promjenama i koristi poznate situacije iz svakodnevnog obiteljskog života kako bi pokazala da čak i mali koraci mogu napraviti veliku razliku u ostvarivanju bolje budućnosti. Ušteda vode, odvajanje otpada i korištenje bicikla umjesto automobila samo su neke od navika odgovornog ponašanja koje budućim naraštajima nude zdraviji i kvalitetniji život.
- Budućnost će biti izazovna za sve. Morat ćemo preispitati svoje postupke, tražiti alternative, izazvati sebe i rasti kroz iskustvo. Ovdje se ne radi samo o tome bez čega možemo nego i o maksimalnom iskorištavanju prilika i osobnom rastu. Zato, vjerujmo u sutra - izjavio je tad Mario Stadler, koji je nadležan za Upravljanje brendom u Erste Grupi.
Neka nas griju zajedništvo i ljubav
Premda svaka od spomenutih reklama priča svoju priču, sigurno jedna od najljepših je posljednja, peta reklama Erste banke. Radnja je smještena u središtu jednog sela, a u tijeku su uspješne pripreme za blagdane. Sve do trenutka u kojem tajanstvena figura odluči svima ukrasti božićnu čaroliju. Šuljajući se kroz selo, zločesti lik isključuje struju i sabotira spremnike goriva u automobilima. Time suočava seljane s problemom koji je svima i previše poznat ove godine, a to je, bez sumnje, energetska kriza. No umjesto da dopuste da im pokvari svečanost, seljani se odluče držati zajedno i odlučuju kako ih nitko neće spriječiti u proslavi Božića. Deblji šalovi i saonice mogu podignuti raspoloženje čak i kad nema dovoljno nafte i struje! No, ništa ne može podići raspoloženje kao zajedništvo. Zato, božićni blagdani ne znače samo pregršt poklona, šarenih kuglica i sjajna svjetla. Božić su, prije svega, dragi ljudi!
Ovo nije Božić kao svake godine, ali #believeinchristmas daje do znanja da je, kao i svake godine, Božić uvijek proslava zajedništva i ljubavi! I neka vas upravo ta misao prati ovih blagdana!