Kad ti direktor kaže da u jednom danu odeš i vratiš se sa službenog puta dužine 1000 km sve navedeno pada u vodu.
pn
ptica neznalica
23.8.2021.
Odustani
S mnogo toga napisanog bi se složio. Dodao bih da dobar vozač poštuje drugog sudionika u prometu. Također dobar vozač uvijek gleda što rade drugi sudionici u pr
ometu, analizira njihovo ponašanje i pokušava predvidjeti njihovo daljnje ponašanje, te se u skladu s tim ponaša. Za to je potrebno iskustvo. Ima toga još.
Prikaži još ↓
龍出
龍出生
23.8.2021.
Odustani
Gospodo pomijesali ste dobrog vozaca na papiru s dobrim vozacom u praksi, nije bitno samo citati sta pise za ogranicenje brzine nego i razumjeti sta to ogranice
nje znaci (a ne "to je sigurno za sve sudionike), ¸nije bitno da li ce netko stati za 2 sata, 4 sata ili za 1 sat - bitno je razumjeti da nije isto ako vozi osoba od 20god i osoba od 60god te da te dvije osobe ne mogu voziti koncentrirano isti broj sati... itd itd...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
23.8.2021.
Odustani
Neka prvo ocijene policajce,taxiste i one koji nikad nisu ni bili sposobni sjesti za volan. Kad vidim da se netko nasloni na volan 2 cm od sajbe i trazi mjenjac
tamo negdje iza sebe,a pri tom ni lijevo ni desno ne gleda jer se boji skrenuti pogled...badava sve...autoskolama je svejedno,ali kriteriji ua vozace bi trebali postojati. Nije svatko za volan...moja svekrva mase vozackom,a ni dana iskustva nema za volanom i svi ju vozimo ko groficu,niti ima zelje ni potrebe a ni interesa sjesti za volan. Na takve je uzalud utroseno vrijeme u autoskoli,a takvih je svaki dan more more polaznika.
Prikaži još ↓
Prior-de-Sion
23.8.2021.
Odustani
vrijeme da napokon saznamo dali tu rade pravi novinari ili je jo samo jedna velika zezancija
Tu
Turbojunkie
23.8.2021.
Odustani
Pola njih nebi smjelo dobiti vozačku, to je kao da svatko ima pravo postati pilot. Neznam čemu ih uče u autoškolama ali o prometnim propisima i kulturi vožnje s
igurno ne. Zaboli me što netko vozi 500 na sat, što nije vezan lii što su mu hrđavi rubnjaci.Daj žmigavac kad skrećeš i mijenjaš traku, makni se s lijeve trake, nečekaj zeleno svjetlo kotrljajući se dva na sat, skrećem i smetaš mi bezveze, ne ubrzavaj kad te već pretječem, ne vuci se na zeleno i ne lupaj po gasu na žuto, ne kreći pola sata na semaforu, ne drži razmak od 50 metara dok se voziš 30 km/h, ne puštaj vozila koja nemaju prednost a tebi je zeleno na semaforu i kočiš čitavu kolonu, ne koči čim se divljački ubaciš pod haubu, ne čekaj pješaka da dođe iz druge ulice, ne zaustavljaj se nasred ceste, ne skreći lijevo a signaliziraš desno, isključi žmigavac koji ne koristiš, siđi s bicikla kad prelaziš cestu i ne prelazi preko crvenog nisam dužan paziti te i čuvati.
Prikaži još ↓
Ra
Rarog
23.8.2021.
Odustani
Bez veze članak čista reklama same gluposti i lupetanja
Ši
Šišmiš
23.8.2021.
Odustani
smanji bold u tekstu, tako još samo srednjoškolci pišu.
Si
Sivonja i Vesna
23.8.2021.
Odustani
Definicija dobrog vozača je jasna!!!Dobar vozač je onaj koji je spreman ispraviti tuđu grešku!
lu
ludnapola
23.8.2021.
Odustani
zasto postoji tehnika..ja sjednem u auto i samo stisnem tipku da krecem..sve sto nisam uradio u autu a trebam gori crveno..na ulicu kad izadjem stavim ogranicen
je brzine i recimo odstojanje 50 metara..poslije samo drzim volan...za zagreb kad krenem iz zuriha treba mi samo 7 sati za 840 km...nikad ne forsiram voznju ako uvjeti ne dozvoljavaju..a volim potegnuti recimo prema munchenu nekih 250 km...gdje je dozvoljena neogranicena brzina...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .