Spomenka Fabijančić smatra da se kvalitetan rad obrtnika lako vidi i prepozna, ali da se moraju pronaći novi modeli prodaje. Digitalizacija je ključna
Vlasnica i floristica cvjećarnice "Tea" Spomenka Fabijančić posao je pokrenula prije 25 godina, no i dalje svakog dana uživa se igrati s kreacijama. S obzirom na to da se cvjećarnica nalazi u neposrednoj blizini zagrebačkoga krematorija, ljudi ponekad pomisle da je riječ o prodaji cvijeća samo za groblja. No iz nje svakog dana izlaze prava cvjetna remek-djela. Izrađuje aranžmane za vjenčanja, krštenja, rođendane, promocije, blagdane...
- Sama radim, a često mi uskoče sin i kći. Ja sam već odavno shvatila da ništa ne možemo bez interneta, pa osim stranice na Facebooku i imamo i našu web stranicu. Sve sami fotografiramo - priča Spomenka i ističe da se danas sve može prodavati pod bukete, ali da se rad majstora uvijek vidi.
- Pravi obrtnik je pravi obrtnik i to mu nitko ne može ukrasti. To se vidi na svakom proizvodu. Razlika je jedino što se obrtnici danas moraju prilagoditi novom načinu prodaje svojih proizvoda. Mislim da će uskoro 80 posto naših prodanih proizvoda biti preko interneta - govori floristica, koja je već dulje vrijeme okrenuta inovacijama u cvjećarstvu. Pretprošle godine osvojila je brončanu plaketu na Sajmu inovacija, a prošle srebrnu. Sada razrađuje inovaciju Srce Zagreba, za koju je dobila srebrnu plaketu. Riječ je o kolekciji s licitarskim srcima utemeljenoj također na isključivo prirodnim i recikliranim materijalima da bi očuvala staru zagrebačku tradiciju.