Irma Zovak krajem 2015. godine otvorila je Bloom Hrvatska i do danas je napravila izvrstan posao
Nije bilo lagano odvažiti se i pokrenuti vlastiti posao. No, Irma Zovak krajem 2015. godine skupila je dovoljno hrabrosti i krenula u ostvarenje svojih snova. On-line cvjećarnica Bloom Hrvatska bila je ono o čemu je maštala i do danas je napravila izvrstan posao. Nije znala u što se upušta, ali vjerovala je u svoj uspjeh.
- Razmišljala sam na koji način ponuditi cvjetne aranžmane javnosti u jednom drugačijem ruhu. Tu se rodila ideja o cvijeću u kutiji. Kod nas to u to vrijeme još nije postojalo - kaže Irma koja o klasičnoj trgovini nije ni razmišljala jer je bila svjesna da će joj s internet cvjećarnicom troškovi biti manji. Put od ideje do realizacije, kaže, nije trajao predugo.
- Kada sam se napokon odlučila upustiti u sve, pojavilo se dosta prepreka koje sam s vremenom uspjela savladati. Čak mislim da sam dosta stvari i jako brzo riješila. Primjerice, papire za otvaranje d.o.o riješila sam za otprilike mjesec dana - priča Irma. Osim toga, odmah je krenula s društvenim mrežama.
- Jako brzo se pročulo za nas, jer smo zapravo odmah na početku imali jako dobar marketing. Radimo jako dobro, a osim raznih buketa, radimo i razne aranžmane za vjenčanja ili evente za koje nas angažiraju razne kompanije - priča Irma koja je otpočetka imala misiju - on-line cvjećarna namijenjena je mlađim generacijama. Imala je, kaže, veliku sreću, što je imala veliku podršku obitelji i prijatelja.
- Kada sam krenula, pomoć je počela pristizati sa svih strana tako da sam ostvarila suradnje u dosta segmenata. Logo, dizajn, web, fotografije, snimke, suradnje, promocije, svakodnevna pomoć u vođenju posla. Većina “pomagača” bili su moji prijatelji puno prije Blooma, ali neki su to postali i naknadno. I danas svoje prijatelje dva puta godišnje angažiram da mi poslikaju aranžmane - priča Irma koja cvjećarnicu ima u prizemlju obiteljske kuće. Mlada poduzetnica smatra da je u svakom poslu, pa tako i u njezinom, jako važno imati jasan cilj. Osim toga, bitan je marketing, ali i publika kojoj su proizvodi namijeni. Ipak, u današnje vrijeme, kaže, osim dobrog proizvoda, jako ga je bitno dobro ispromovirati.