znam i takve koji kad kupuju prva misao im je kako če ga poslije prodat,i onda stalno gledaju druge koji im se sviđaju i pate za njima i nokad nisu zadovoljni.z
avisi čemu nekome služi ,ako radi malo km na mjesec onda ajde,ali ako ga voziš i misliš ga držat duže godina men je bolje da ima auto koji če se meni sviđat iu koji se budem dobro osjećao.i probat ga bi trebalo,ako se nađe mogućnost barem od nekog poznatog snjim otić na par sto km jednu vožnju za vidjet ako ti "leži"
Prikaži još ↓
m1
magnolia_1
14.9.2018.
Odustani
Aaaa jeste ovdje svašta nadrobili... Možda ovi u autosalonu se nebi baš toliko usudili na kilometrima varati, ali ako ga netko privatno prodaje može imati kako
god hoće dobru servisnu povijest, ako je prije prodaje kod nekog "prijatelja" vratio kilometražu malo u nazad... Znači treba ga na PC priključiti i tako sam provjeriti... Naravno ako vlasnik nema ništa protiv toga 😜 u protivnom se zna o čemu je riječ 😏
Prikaži još ↓
š1
špricer_1
14.9.2018.
Odustani
Rade li svjetla i da moze vratiti auto u roku 15 dana?? Ahaha. Nebuloze
mi
mican
14.9.2018.
Odustani
Što vam to znači da umirovljenik želi čvrst i pouzdan auto? Ako je čvrst, znači li to da ga mora imat do smrti ili mu mora razbucat kralježnicu?
S1
Spider_1
15.9.2018.
Odustani
Stvarno nekompetentan tekst....prvo se trebate okrenuti tome kako ne vrijede kod nasista pravila i u ostatku eu...da smo sa cijenama automobila, servisa i dije
lova... zemlja treceg svijeta.....da mi i recimo njemci ne dobijamo istu kvalitetu, da serviseri kod nas naplacuju servise kao da smo u Monte Carlu....da dio za moj auto kod nas kosta tocno 1000 eura, a u Engleskoj sa dostavom 150 funti....trebate uzeti u obzir siru sliku i situaciju kod nas i tek onda cete znati zasto ljudi kupuju polovno ili novo.....kvaliteta kod nas je kao da smo u Africi....ma uzas.
Prikaži još ↓
2 x general
14.9.2018.
Odustani
najbolje je da vratiš automobil nakon 5-6 godina jer ti ne odgovara i dobiješ pare nazad. tak sam ja kupil bez problema
Bl
Blogerusa
15.9.2018.
Odustani
Auto 2 godine star recimo koštao 40.000 € prešao 160.000 km sada košta sa ful opremom 10.500 € što se tu mora razmišljat današnji disel motori pređu i do 500.00
0 km da nemaš problema a sve ostalo kao novo.Takva vozila vozim već 20 godina i nikada problema a košta šta malo.
Prikaži još ↓
S1
Spider_1
15.9.2018.
Odustani
Ja isao kupovati polovan za 10 000 eura.....prosao sve salone pa i onih 100 po dubravi i sesvetama....pa koja je to muljaza...tamo nema ni jedan luksuzni da nij
e uvoz i da nije imao najmanje 300 000 km....pa ko prati te uvoze i prodaju....djizs...ono stari 5-6 godina....svi po 150 000, a kao da ih je stoka vozila i kao pregledaju u salonu auto u 10000 tocki.....mozes misliti....kupac kod nas je samo iluzorno zasticen, ako kupis g..no...mozes se fuckati....tuzi ga...u prijevodu...popushio si.
Prikaži još ↓
Me
Mexican
15.9.2018.
Odustani
Ja ih ubo 29,7 motora ,4 kamiona,jbg gušti su gušti..
Dk
Deaktivirani korisnik
14.9.2018.
Odustani
Ovo za umirovljenike bi trebao biti terenac da se iz njega lakše ustanu i visok da bez problema čovjek sjedne, pa ako koji put potepa rizol nije bed
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .