Po meni, to je podijeljena odgovornost. Dobar vozač mora predvidjeti situaciju. Ako se približavaš kombi vozilu na zaustavnoj traci sa upaljenim rotirkama i onom ogromnom strelicom, a istovremeno vidiš u desnoj traci drugo vozilo, bilo koje, trebao bi refleksno smanjiti brzinu, jer možeš očekivati da će vozilo u desnoj traci barem djelomično skrenuti na tvoju traku obilazeći vozilo na zaustavnoj.
sa
sara122
29.10.2012.
Odustani
Šta imaš izlazit' iz svoje trake ako je vozilo na zaustavnoj ? Tako rade i pacjenti koji bježe u lijevu čim primjete da se s desne vozilo pokušava uključiti (s
odmorišta ili ulaza). Zna se tko ima prednost i zna se kako se prelazi iz trake u traku.
Prikaži još ↓
johndoe
29.10.2012.
Odustani
istina ali i da smanjis brzinu na recimo 100,kad ti ovakav papan odjednom izleti,i to je sasvim dovoljno da izgubis kontrolu kod kocenja...vjerujem da i sam ima
s iskustva sa takvim kamikazama...kako god bilo,strahota
Prikaži još ↓
johndoe
29.10.2012.
Odustani
gh14...prestrojavanje u preticajni trak kad se netko pokusava ukljucit je prvo stvar prometne kulture da ga pustis a drugo,sta se nije tebi lakse prestrojit i n
astavit voznju istom brzinom bez straha da te ovaj mozda nije vidio i da ti se ubaci?...meni je
Prikaži još ↓
sa
sara122
29.10.2012.
Odustani
Johndoe, nismo se razumjeli. Naravno da prijeđem u lijevi trak, ali ne pod svaku cijenu. Sigurno neću nekome ići izlijetati.
Mačak Pero
29.10.2012.
Odustani
@gh14: Razmišljaj ovako: širina vozne trake - 3,75m. Širina zaustavnog traka - 2,50m. Širina vozila Mercedes Sprinter koje HAC koristi u ophodnji - min. 2,00m u
većano za ogromni teretni prostor na koji je pričvršćen displej. Sad u računicu uključi kamper, puno širi od osobnog automobila. Ako kamper od nekoliko tona nailazi na vozilo zaustavljeno u zaustavnom traku, koje je zapravo vrlo blizu ili prelazi na voznu traku, koliko bi mu trebalo do potpunog zaustavljanja? I je li to uopće sigurno na autocesti? A s druge strane, nailazi mladić za upravljačem Golfa, ignorira (ili ne vidi) veliku svjetleću strelicu na HAC-ovom vozilu i kamper u desnoj traci.
Prikaži još ↓
sa
sara122
29.10.2012.
Odustani
Mačak Pero, a širina golfa od 1,60 do 1,70...
Dakle da je kamper zaobilazio, a ne potpuno prešao u lijevu, ovaj s golfom može proći uz njega bez ikakvog problem
a, ako baš vozaču kampera nije bilo dovoljno tih pola metra da prođe kraj vozila koje stoji na zaustavnoj.
Usput, obično svi koji stanu na zaustavnoj (vozila u kvaru) ne stoje nasred nje nego se pomaknu još desno koliko god je to moguće - čak i na zelenu površinu.
Ako je tako kao što ti kažeš onda je vozač kampera ili jako loš vozač ili ćorav ili oboje.
Prikaži još ↓
Mačak Pero
29.10.2012.
Odustani
Nisi uzeo u obzir da su radnici mijenjali gumu na vozilu. Dodaj još metar.
br
brodic
29.10.2012.
Odustani
@Mačak, ne kompliciraj. Vozač ne smije započeti radnju pretjecanja, obilaženja, skretanja itd., ako je vozilo iza njega već započelo pretjecanje, odnosno ne smi
je započeti radnju vozilom ako time ugrožava ostale sudionike u prometu i TOČKA. Jel to toliko komplicirano za shvatit?
Prikaži još ↓
Mačak Pero
29.10.2012.
Odustani
@brodic: Naravno, kriv je, to sam odmah i rekao. I on i vozač Golfa. Da je dečko u Golfu vozio primjerenom brzinom, npr. 100 km/h, na suhoj cesti kakva je bila
ne bi izgubio nadzor nad vozilom, u najgorem slučaju zabio bi se u stražnji kraj kampera.
Prikaži još ↓
zo
zoki67
29.10.2012.
Odustani
A nisi uzeo u obzir da je i kamper trebao vidjeti svjetlosnu signalizaciju, ako je bila, i prije se prestrojiti u preticajni trak, a ne to činiti iznenadno nagl
im manevrom?!!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .