Aplikacija snima način vožnje i tako vozaču daje uvid u to koliko se brzo vozi, je li agresivan u prometu, koliko naglo koči i ulazi li prebrzo u zavoje, prima li pozive i slično
'Naša aplikacija čuva čak 1,4 milijuna vozača diljem svijeta'
Tvrtka Amodo bavi se sustavom koji prati navike vozača. Njihova aplikacija ih “uči” da voze sigurnije. Osnivač je Gorjan Agačević, koji je prije radio u tvrtki Studio Revolucija, digitalnoj agenciji za klijente poput osiguranja i proizvođača vozila. Odlučio je, s kolegama, započeti biznis koji bi povezivao autoindustriju s osiguravajućim kućama.
Prvi ozbiljni klijent bio je slovenski Triglav, prva osiguravajuća kuća koja im je pružila priliku da se iskažu na tržištu i 2013. godine započnu veliki biznis. Od petero ljudi s početka, danas u Amodu radi nešto manje od 40 ljudi, među kojima su neki u San Franciscu u SAD-u i Austriji, gdje imaju svoje urede.
Tim se sastoji od developera mobilne aplikacije, data inženjera pa do analitičara podataka iz baza i aplikacije. Amodo sustav koristi oko 30 zemalja - od Europe, Amerike, Azije pa čak do Afrike.
Oko 1,400.000 korisnika u svijetu koristi Amodo aplikaciju, ističe Agačević, a osim suradnje s osiguravajućim kućama, surađuju i s autoindustrijama (Porsche Salzburg), lancima benzinskih postaja i telekomunikacijskim tvrtkama.
Agačević tvrdi da jedino u Hrvatskoj nisu uspjeli lansirati svoj sustav, iako je bilo puno pregovora, zbog toga što hrvatska osiguranja presporo donose odluke da bi uspjeli prihvatiti ovako nešto novo, ali najavljuje da će se ovaj sustav i aplikacija uskoro pojaviti i na našem tržištu. Aplikaciju može svaki vozač, u čijoj je zemlji ona dostupna, besplatno instalirati na svoj mobitel.
- Snima način vožnje i tako vozaču daje uvid u to koliko se brzo vozi, je li agresivan u prometu, koliko naglo koči i ulazi li prebrzo u zavoje, prima li pozive i slično - objašnjava Agačević.
Svi prikupljeni podaci uparuju se s drugim podacima, kao što su dopuštene brzine na cestama i vremenski uvjeti. Tako aplikacija nakon odrađene vožnje javlja vozaču koliko je bio oprezan u prometu, što bi mogao napraviti da to poboljša te kakve je sve bonuse i nagrade osvojio ako je dovoljno dobro vozio.
Nagrade su, primjerice, u obliku vinjeta za Sloveniju ili Austriju te voucher za gorivo na partnerskim benzinskim postajama. Da bi bili što relevantniji, prate događaje, primjerice koncerte.
- Nagrada za sigurnu vožnju na koncertu može biti piće na koncertu ili dodatna besplatna karta. Ovakvi zadaci u aplikaciji pojavljuju se jednom mjesečno ako redovito koristite aplikaciju i sigurno vozite - objasnio nam je Agačević.
ROĐENJE SINA GA JE DOKRAJČILO? Meghan sad mora biti jaka, Harry se slomio