Upalite im svjetlo da mogu napraviti remont. Ipak je to delano u Jugoturbini , u ono vrijeme ponos Karlovca ,ali u mraku komunizma .
Pr
Prekrasni
21.8.2019.
Odustani
Da, jedna od rijetkih svijetlih točaka. Sve te rijetke točke svijetle i danas, naravno da nije baš sve bilo loše, to je nemoguće. Stvar je u tome da, ova firma
bi danas bila na razini npr. njemačkog Bosha da nije bila zarobljena u komunizmu, da je imala otvoreno tržište i da se mogla pozicionirati. Teško je to vama objasniti. To što je bio komunizam ne znači da su baš svi ljudi bili budale, bilo je sposobnih ljudi, bilo je dobrih proizvoda i upravo zbog takvih je velika tragedija da nisu uspjeli te svoje proizvode brendirati na svjetskoj razini. A nisu to mogli zbog zatvorenosti i komunizma, pa valjda toliko kužite...
Prikaži još ↓
Ni
Nisam
21.8.2019.
Odustani
Škoda je bila zarobljena u komunizmu i proizvodila nekakve autiće. Dacia također. Ali teško je to tebi objasniti....
ni
nitrogen4
21.8.2019.
Odustani
Predivni, kao prvo u jugi ze zivjelo u socijalizmu , na celu s KP. A firme iz onog mraka izvozile su u svijet. A nisu postale brend jer smo bili pripadnici tzv
treceg svijeta. I Jugoturbina je BILA na razini Boscha a i bilo kojeg drugog proizvodjaca motora. A znamo kako su i kada nekada jake i poznate firme propale, I zasto...pa valjda toliko kuzis
Prikaži još ↓
Pr
Prekrasni
21.8.2019.
Odustani
Još je teže tebi objasniti da Škoda funkcionira na VW-ovoj tehnologiji, a Dacia na Renaultovoj...pogledaj što su i kako radili prije nego su ih preuzeli VW i Re
nault. Ali imali su potencijala, da, zato su ih i preuzeli. Gdje je Zastava?
Prikaži još ↓
Pr
Prekrasni
21.8.2019.
Odustani
Nitrogen, daaaa, znamo. Netko ih je pokrao i nemjerno upropastio iako je na njima mogao zaraditi masnu lovu, je'l tako?
Pr
Prekrasni
21.8.2019.
Odustani
Pa da, bili smo pripadnici trećeg svijeta zbog Tita i komunista, vidiš da kužite...
realista 7
21.8.2019.
Odustani
nisam pametan do neba
ni
nitrogen4
21.8.2019.
Odustani
Meni ne moras, dijete poput tebe prepricava internet a ja sam zivio i radio u to vrijeme a mi smo narucivali za nase brodove koljenasta vratila iz nekad najpozn
atije tvornice za to.....nadam se da si se sjetio..SKODA, a zamisli... i jugoturbina za proizvodila dijelove za ABB, Napier itd, 3 Maj motore Sulzer (dijelovi za izvoz) Uljanik B&W, Vulkan dizalice, I Zamisli, licence su bile bolje od originalz, zanimljivo. Zastava?? Svaki Hrv drzavni praznik na mojoj kuci
Prikaži još ↓
Ni
Nisam
21.8.2019.
Odustani
Pa i ovi motori jugoturbine su rađeni po licenci. Oni nisu imali potencijala?
gp
gp1862
21.8.2019.
Odustani
Prekrasni@ kad su se u Škodi radili auti u vau vau nisu znali napraviti ni romobil. O tome zakaj je Favoritka kasnila nekoliko godina (dok nije izašla Samara)
iako je sve bilo spremno za proizvodnju i '84.5 bi bila ozbiljna konkurencija svima isto tako postoje zapisi. prije nego počneš lupetati informiraj se malo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .