Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Upalite im svjetlo da mogu napraviti remont. Ipak je to delano u Jugoturbini , u ono vrijeme ponos Karlovca ,ali u mraku komunizma .
Pr
Da, jedna od rijetkih svijetlih točaka. Sve te rijetke točke svijetle i danas, naravno da nije baš sve bilo loše, to je nemoguće. Stvar je u tome da, ova firma Prikaži još ↓
Ni
Škoda je bila zarobljena u komunizmu i proizvodila nekakve autiće. Dacia također. Ali teško je to tebi objasniti....
ni
Predivni, kao prvo u jugi ze zivjelo u socijalizmu , na celu s KP. A firme iz onog mraka izvozile su u svijet. A nisu postale brend jer smo bili pripadnici tzv Prikaži još ↓
Pr
Još je teže tebi objasniti da Škoda funkcionira na VW-ovoj tehnologiji, a Dacia na Renaultovoj...pogledaj što su i kako radili prije nego su ih preuzeli VW i Re Prikaži još ↓
Pr
Nitrogen, daaaa, znamo. Netko ih je pokrao i nemjerno upropastio iako je na njima mogao zaraditi masnu lovu, je'l tako?
Pr
Pa da, bili smo pripadnici trećeg svijeta zbog Tita i komunista, vidiš da kužite...
realista 7
nisam pametan do neba
ni
Meni ne moras, dijete poput tebe prepricava internet a ja sam zivio i radio u to vrijeme a mi smo narucivali za nase brodove koljenasta vratila iz nekad najpozn Prikaži još ↓
Ni
Pa i ovi motori jugoturbine su rađeni po licenci. Oni nisu imali potencijala?
gp
Prekrasni@ kad su se u Škodi radili auti u vau vau nisu znali napraviti ni romobil. O tome zakaj je Favoritka kasnila nekoliko godina (dok nije izašla Samara) Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .