Istraživači u Philipsu kažu da ulagači često ne razmišljaju racionalno nego je njihovo ponašanje uzrokovano emocijama. Model je u Bruxellesu
Narukvica upozori ulagače ako su previše emotivni
Philips Electronics je u suradnji s nizozemskom bankom ABN AMRO razvio sustav koji upozorava ulagače koji se spremaju kupiti ili prodati dionice ako su u tom trenutku previše emotivni. Sustav se sastoji od narukvice koja "prepoznaje" jačinu emocija ljudi i odašilje radio-signale u posebnu posudu. Ovisno o jačini emocija, posuda svijetli žuto, narančasto ili crveno. Model su izložili u Bruxellesu ovaj tjedan. Istraživači u Philipsu kažu da ulagači često ne razmišljaju racionalno.
- Njihovo je ponašanje uzrokovano emocijama, najčešće strahom i pohlepom, koja može ugroziti njihovu sposobnost da zauzmu objektivni stav - kažu u Philipsu. Ova tehnologija će im pomoći da ne donose nagle odluke. Narukvica navodno brzo i točno "očitava" snagu ljudskih emocija, iako ne razlikuje pozitivne od negativnih osjećaja. Ipak, ovaj se izum još godinama neće naći na policama trgovina, poručuju iz Philipsa.