Ovim spotom pokazali smo da je Hrvatska mjesto iznimnih talenata, odlične hrane, prekrasne prirode, ali i da smo mjesto gdje se možete doći zabaviti, surfati, penjati po stijenama, planinariti ili jedriti
Napokon odličan spot o Lijepoj našoj uz Mandžu, Zrinku, Luku
Hrvatska turistička zajednica predstavila je novi promotivni spot za Hrvatsku na sajmu World Travel Market u Londonu. Tamo je premijerno predstavljen. No ovaj spot je potpuno drugačiji od dosadašnjih kojima se Hrvatska prezentirala na svjetskoj sceni.
Napokon smo iskoristili naše poznate sportaše, po kojima nas mnogi i poznaju u svijetu, a koji su svojim ulogama značajno obogatili i personalizirali dojam o Hrvatskoj.
U spotu je sudjelovalo 10 poznatih i slavnih ličnosti iz svijeta sporta i umjetnosti - Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić.
Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj, od nacionalnih parkova do Dubrovnika i slavonskih polja.
Spoj naše prekrasne prirode, znamenitosti poznatih u svijetu i onih manje poznatih detalja te slavne ličnosti pun su pogodak koji o Hrvatskoj govori puno više od same prirode i povijesti, koja se inače do sada prikazivala.
Ovim spotom pokazali smo da je Hrvatska mjesto iznimnih talenata, odlične hrane, prekrasne netaknute prirode, predivnih građevina ali i da smo mjesto na kojemu se možete doći zabaviti (Ultra na Poljudu), surfati, penjati se po stijenama, planinariti ili jedriti.
Spot zaključuje Marin Čilić uz poruku: Kad želite probuditi i razvedriti svoj duh - dođite u Hrvatsku!
Pogledajte spot:
Valja napomenuti da su svi poznati u spotu odrekli honorara. Dodatni značaj ovog projekta je i humanitarni karakter. Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe pa će tako svaki od sudionika u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000 kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže oboljeloj djeci.
Predstavljanje novog spota na ovoj, jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi koja se ove godine održava od 6. do 8. studenog, uvertira je u službenu promociju hrvatske turističke ponude na svjetskim sajmovima, a na WTM-u održano je pred dvjestotinjak uzvanika, partnera, suizlagača te predstavnika stranih i domaćih medija. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.
Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.
Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb.