![Napišite mail koji će primatelj sigurno pročitati: Predmet treba biti kratak, ali informativan ...](https://img.24sata.hr/HXxnwZkmngjAEsUmToT2Gwgi8vw=/414x267/smart/media/images/2021-51/dreamstime-xl-184518014.jpg)
Naime, već u prvih tri do pet sekundi nakon otvaranja maila znate hoćete li ga pročitati ili baciti u smeće. Isto je i s klijentima ili potencijalnim klijentima kojima pišete
Lifestyle
Komentari 0Naime, već u prvih tri do pet sekundi nakon otvaranja maila znate hoćete li ga pročitati ili baciti u smeće. Isto je i s klijentima ili potencijalnim klijentima kojima pišete
Stručnjaci za PR i marketing savjetuju kako ostaviti dobar dojam i već na prvi pogled zaokupiti pažnju primatelja u nekoliko rečenica. Poslovne poruke koje šaljete mailom rijetko će zaokupiti nečiju pažnju, a upravo je to ono što vam treba ako ste vlasnik poduzeća u potrazi za klijentom
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+