postavite kamere za mjerenje brzine posvuda,makar i lažne,možda to uspori divljačine,ovo divljanje cestama će bit teško zaustavit.toliko mladih divljaka za volanom,ali posebno čudo da i žene divljaju,vozim se striktno po ograničenjima i nema tko me ne pretječe,uzbrdo,na nagibu 15% i zabranom pretjecanja im je 40 presporo,prođu kraj mene kao da stojim,u zavoju driftaju bmv-ima čak i kad im auto ide ususret.
ka
kaius
14.10.2020.
Odustani
da voziš normalno nebi te preticali ...
vp
valjamte popesku
14.10.2020.
Odustani
kaius-ti si jedan od tih normalnih vozača,kojima znakovi ne znače ništa.baš me zanima voziš li tako normalno,ako si dobacio do slovenije,ili bosne,to ti je izgl
eda bliže mentalitetu,pa kad pređeš 5 preko ograničenja dobiješ po dđepu 150€?nadam se da se nećeš naći u ovoj rubrici,koju tako oštroumno koristiš za svoje stavove,naravno u naslovu.očito imaš godina upola manje od mog vozačkog staža za svakakvim volanima i milijunima kilometara u očima.samo po gasu,ti možeš više,bolje i jače od stroja kojem stisneš gaščinu!
Prikaži još ↓
ka
kaius
14.10.2020.
Odustani
dat ću ti primjer,,prije xx godina kad su se vozili fiće,stojadini itd bili su znakovi 80, 7o , ..i to se smatralo normalnom vožnjom po tim cestama..i cestama
van naselja ..sada na te iste ceste su znakovi 50,60 .kakvi su auti danas ili onda ,kočenje,držanje ceste i ostalo. što su znakovi za davat kazne ne ne znači da je to normalna brzina za neku cestu.. ima kod mene znak 30 na ravnom,iako nizbrdo i nema logike da je takav znak tamo,a po gradu 50 .
Prikaži još ↓
vp
valjamte popesku
14.10.2020.
Odustani
moj stari je vozil prema zg po makadamu bubom od 32ks,kad je bilo ograničenje 60,a sad je na toj dionici 50,na super asfaltu,auti sa svim čudima tehnike,poput a
bs-a,asr-a,radijalnim gumama,za razliku od negdašnjih vozila,a nesreća ima više,pogotovo sa smrtnom posljedicom.kaj misliš koji je tome razlog?brzina je po mom mišljenju jedini ozbiljni razlog pogibije ljudi u prometu.vrlo malo prometnica nema ograničenje brzine ispod 80km/h,jer su uglavnom u naseljenim mjestima.tko je ikad pročitao nešto o parametrima koji utječu na zaustavljanje vozila,bit će mu jasno koliko je teško zaustavit vozilo s 80 na nulu,a pri tome se prolazi nekoliko desetaka kilometara.inače,na nizbrdicama velikog nagiba su uvijek drastična ograničenja brzine,ova koju sam ja spominjao je 15%,to je kao uspon na krov,s ograničenjem 40.na koju je bila tvoja reakcija.kako je kad popuste kočnice,pogotovo na teškom vozilu,na velikoj nizbrdici,bolje da nikad ne sazna nitko.srećom,ja neću morati još dugo tuć cestu,jer što se događa,nije normalno.neki dan sam se po krasnom vremenu vozio na svom motoriću,koji ide najviše 50,za grad i previše i prilikom samog skretanja udesno,s moje lijeve strane me kokoš pretječe autom,dakle na samom raskrižju,naravno prelazi na drugu stranu ceste,a po toj nailazi drugo vozilo i da ga ne pogodi,mene tjera van kolnika i dobro da sam bio toliko priseban i sam pobjegao,jer bi me bila srušila!je li to normalno?svaki dan doživim toliko svinjarija,gadi mi se sjest za volan!
Prikaži još ↓
ka
kaius
15.10.2020.
Odustani
kod mene godinama ne postoji znak 80 nigdje,niti gdje bilo prije niti gdje je više kilometara ravna cesta. a zašto ima toliko nesreća sam si odgovorio primjerom
sa motorićem,ljudi ne misle i ne gledaju nikoga,a nekad ni ne cestu ne gledaju.ako netko ide 120 gdje je znak 60 i nepregledno taj niti ne misli
Prikaži još ↓
vp
valjamte popesku
16.10.2020.
Odustani
Osim prometnih znakova postoje i prometna pravila,to se naime uči u autoškolama,a koliko ih nema položene ispite,nikakvo čudo da je tako kako je.još više mi je
nejasno kako su položili vozački oni koji ni osnovnu školu nisu završili!bahatost,bezobzirnost,nekultura,brzina,mobiteli i sve slično tome su najviše uzrok nesrećama.u italiji sam vidio jumbo plakat koji najbolje opisuje uzroke nesreće,a pisalo je jednostavno samo:kad voziš-vozi!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .