UNIKATAN POTPIS Domaći dizajneri nude širok izbor nakita koji nas izgledom i oblikom uvodi u šaroliko proljeće. Mladi umjetnik Krekić inspiraciju je našao u leptirima, a hit je i kolekcija List.
Nakit s leptirićima i cvijećem podignut će ‘običan’ styling
Dizajneri i high-street dućani nude statement komade koji djeluju dotjerano i promišljeno.
Na našoj sceni ističu se dizajnerski potpisi koji prate trendove, no opet su dosljedni vlastitom izričaju. Leptiri su autorsko djelo mladog umjetnika Karla Krekića. Pošto u stvarnom životu simboliziraju promjenu i novi početak, tako i u Karlovoj izvedbi slave ljepotu i obnavljanje energije. Leptiri su od srebra, s mogućnostima pozlate i plave patine. Hit je i kolekcija List koju potpisuje Silvio Hrnčir.
- Simbolika lišća je ukorijenjena i sveprisutna u samom tkivu naših života - priča Adriano Nokaj iz Lapidariuma.
Ginko, kao ljekovito bilje, inspiracija je popularnog suptilnog nakita Irineje Ćubele. Tema je jednostavna organska forma koja otkriva izuzetno romantičan koncept i povezanost s prirodom.
Nježnost je ujedno tema nakita Maje Miletić, u novoj kolekciji brenda Mammii fokus je na proljeću i lakoći. Perfect circle viseće naušnice vrlo su jednostavne te su naš najprodavaniji model. S druge strane nam stiže festivalski look, također jednako poseban i zanimljiv, o kojemu nam govori autorica snažnog nakita od špaga u raznim bojama, Silvija Talan.
– Volim kad komad nakita promijeni čitav outfit, naglasi njegovu posebnost, poručuje. Nott. ordinary jewelz od ove sezone ima u ponudi naušnice od nautičkog konopa i u raznim bojama. Osim toga, u proljeće raste popularnost narukvica iz kolekcije Line.
- Dio trendova nakit je ‘prepisao’ iz kulture odijevanja trenutačno rasprostranjene diljem street-style scene: takozvani layering ili slojevitost živi i u malim dimenzijama - ističe Katarina Radnić iz Perleraja.
Layering u nakitu znači spoj različitih oblika, boja i tekstura. Ujedno ih karakterizira praktičnost, što znači da se lančići nose i kao narukvice, sve su u bojama proljeća. Popularne nijanse su specifične - flamingo ružičasta, brusnica crvena, mint zelena i tonovi pijeska. S druge strane, tu je publika koja voli nježne detalje, tanašne, zovemo ih invisible ili nevidljivi.
- Oni su pak hit u onim decentnim tonovima - zlatnoj, ružičasto-zlatnoj i srebrnoj – kaže Katarina.