Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Daklem, Sa spačekom sam prošao nešto preko 100.000km i zaustavljao se iz čistog mira na sred ceste. Đubre mi se zapalilo u vožnji usred Voloskog kraj Opatije. Gad me izdavao svako toliko. Puknuo je nosač motora ( nekakvo gumeno sranje) i jedva se s Lošinja dovuko do servisa. Malo jači udarac u rubnik pločnika, savila bi se "ruka" koja drži prednje kotače. Klasični ključevi NISU odgovarali, pa su samo u servisu imali alat u obliku sablji....itd... Kada je bio pljusak kiša je prodirala kroz ventilacionog otvora ispod i vjetrobranskog stakla. Jedne noći (nedjelja)pala je žičica s bobine usred nekakve vukojebine u Sloveniji. Tada nije bilo mobitela i brze pomoći na cesti, pa........ Cijene rezervnih djelova su bile za oko 30% više nego za golfa 1. Slovenci su ga slagali i derali cijenom kožu s leđa. Ukratko, zakleo sam se, da niti jedan francuski auto nikada više neće ući u moju kuću. I dan danas pazim na zakletvu. Usput auto NIJE bio namjenjen ženskoj populaciji kako piše u tekstu.
Dk
Koja 2 minusa? Ste ga vozili, ste ga imali????
scythe
Nisam vozio Spačeka, ali sam imao francuski auto ... tako da mi je komentar razumljiv ...
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .